Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 18:20

Froukje1993 schreef:
Roosch schreef:
Meerdere malen per week. :j Hij heeft (net als zijn zusje Liara) aanleg voor vieze oogjes en neus. Bij witjes valt dat ook wat meer op natuurlijk. :(:)

Kedi vindt het schoonmaken van de oogjes en neus prima. Neko moet nog eh... leren.. :=

Heb je het overleefd? :))

Oja, overheen gelezen. :o Half. Gelukkig kwam een vriendin net om me op te pikken dus die heeft ff kunnen helpen. :')

Wat is Sammie een leukerd zeg. :+:

Jeetje heftig dat gebroken bekken.. arme poes. :(:)

En wat een topreview, Froukje!
Als er bij mij ooit nog es een nieuwe krabpaal komt ga ik nogmaals investeren, ik heb hier echt een gigantisch ding van dierenvilla staan en heel erg blij mee.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:46

Roosch schreef:
Froukje1993 schreef:

Heb je het overleefd? :))

Oja, overheen gelezen. :o Half. Gelukkig kwam een vriendin net om me op te pikken dus die heeft ff kunnen helpen. :')

En wat een topreview, Froukje!
Als er bij mij ooit nog es een nieuwe krabpaal komt ga ik nogmaals investeren, ik heb hier echt een gigantisch ding van dierenvilla staan en heel erg blij mee.

_O- Arme Neko!

Als ik het huis uit ben komt er ook zo'n mega ding :j M'n ouders willen dat nu niet in de woonkamer hebben staan, en de ruimte er voor ontbreekt ook een beetje :=
Tot dan zijn dit prima dingen, was toch niet van plan nog jaren thuis te wonen.

Jeetje, minikatje, wat een verhaal :(:) Hoe gaat het inmiddels met poes?

En Sammy wordt al een hele man! Begint steeds brutaler te kijken :D

xFioon

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:19

Mijne zit nog in de kofferbak ban m'n auto :p woon midden in het centrum, dus kan alleen sochtends vroeg met m'n auto de stad in, dus dat ga ik mooi morgen doen, vond m te zwaar op een heel stuk mee te lopen. Zit er wel een handleiding bij hoe in elkaar te zetten? :P

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:25

:)) Maar als je die volgt gooi je hem een half uur later liever in de vuilnisbak.

Zal je straks even pb'en hoe het wat makkelijker kan :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 20:26

Afbeelding
Jongens hij is stuk. Help.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:26

wat vervelend van haar bekken hopelijk hersteld ze goed.

Roos even de motor aanslingeren dus het buikje kriebelen :P

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:33

:oo Heb je hem de knuffeldood geven??

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 20:42

Neuh heb hem leren apporteren. :')

Afbeelding
Deze en voorgaande foto was het resultaat. :')

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:46

hahaha geniaal!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:15

Haha, Kiska probeert vooral de muis op mijn beeldscherm te vangen :roll: Maar soms komt ze ook "gewoon" gezellig bij me liggen <3

Afbeelding

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:25

Wat een schatjes allemaal <3

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:34

hier komt het goed met de dieren onderling het ging zonder blazen enzo maar nog niet samen tot dat tesla het kitten besloot ga hier lekker liggen.
Afbeelding
'
Ze heeft van onze andere kat toen ook een wasbeurt gehad.

en de hond was bang met nieuwjaar en toen dacht kom maar knuffelen we even
te groot voor zo neer te zetten
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 9cc749fb7b

Afbeelding

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:39

ik heb destijds mijn grote krabpaal via de duitse ebay besteld en dat was incl verz kosten nog goedkoper dan hier

Mijn zwangere Zara en maine coon Pepper wegen nu beide 4.8 kilo *\o/*

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:39

Poekie wilde net de restjes van mn bord eten, toen heb ik haar nat gespoten met de plantenspuit, pas bij de 3e keer vond ze het erg en ging ze er vandoor :P

Lief he al die kleine cuties <3 Mijn hele telefoon staat ook vol met schattige foto's ;)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:43

wat een slaapkoppen hebben jullie zeg! Simba rent al zowat de hele avond door de keuken heen. heb hem net rondjes om me heen laten rennen, zat ie achter kabeltje van oordopjes aan :+ Ik duizelig haha :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:47

Die van mij hebben rond half 11 nog een gek half uurtje, elke avond stipt!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:55

haha lekker op tijd! Simba is bekaf nu, ligt te slapen :P

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:01

Al zou het niet raar zijn als ze het vandaag overslaan.. Ze zijn ontsnapt naar buiten vanavond. (Mogen niet naar buiten als het donker is) Dus kan maar zo zijn dat ze daar hebben lopen keten en straks moe zijn.

Vanmiddag trouwens ook het reismandje van de lidl meegenomen. 10 was niet duur, en tis ook nog best wel een leuk ding! Ze gebruiken die dingen ook als slaapplek, ideaal dus!

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 00:28

Rosie welkom!

Minikatje wat sneu zeg, gebroken bekken :(:)

Froukje, ziet eruit als een mooie krabpaal! Heb voor hier een hele simpele kleine besteld, ons huis is niet erg groot, en mams wil graag nog wel een beetje een leuk uitzicht in de kamer hebben := Maar hij heeft hier alsnog genoeg om op te springen en te klimmen

Wat een heerlijke foto's komen er weer langs zeg <3

Dancertje wat een onwijs vertederend gezicht zo samen zeg :+:

xFioon bij Pief werkt de plantenspuit ook eigenlijk alleen als ik 'm vol in z'n gezicht spuit, maar dan is die ook wel effectief :j

Vanmiddag had hier ook iemand de stuiters
>;)
Afbeelding

Al heeft hij nu ongeveer de hele avond plat gelegen binnen 1.5 bij de kachel vandaan, zwaar leven als kitten heb je dan hoor :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 00:32

Afbeelding
Beetje jammer alleen dat ze uit alle enthousiasme steeds haar nagels uitslaat :P

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:32

Wat een leuke foto's allemaal zeg! Heerlijk :D

Dancertje wat voor kat heb je daar, een siamees/balinees?

Roosch ik vind 'm echt leuk, heerlijk fluffy <3

Fleur_yen, schrok je je niet kapot toen je dat zag? _O-

Ik zal zo even mijn kinders voorstellen!

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:35

Ragdoll Rosie

xfioon dat ken ik noem het maar liefkozend knuffelen

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:59

Komt ie:
Edit: sorry voor de megapost :o

Eerst Rosie (vandaar mijn forumnaam) aka Roos. Poes van 3,5 jaar, heb haar ook 3,5 jaar geleden meegenomen van de stal waar mijn toenmalige pony gestald stond. Met de hand grootgebracht, samen met haar broertje want op de stal maakte ze geen schijn van kans. Ik woonde toen nog bij mijn moeder en moest haar beloven dat ik haar wel mee zou nemen als ik uit huis ging :') zo gezegd zo gedaan. Roos is echt mijn vriendinnetje, soms best stug in d'r karakter (blijft een boerin haha) en ze klopt ook totaal niet qua verhoudingen (want inteelt) maar dat maakt niet uit want ik ben gek op d'r!

Afbeelding

Afbeelding

Dan is er Mitch (aka Mitzi) hij is bijna 3 jaar en een kruising Maine Coon x HTK. Ik moest verhuizen naar mijn vader en nam uiteraard Roos mee. Ik merkte na een tijdje dat ze erg eenzaam begon te worden, want bij mijn moeder hadden we ook nog andere katten en een hond. Bij mijn vader waren er geen andere dieren. Ik besloot er nog een kitten bij te nemen zodat ze een speelmaatje had. Ik kwam bij Mitch uit! Er is verder weinig Maine Coon aan te zien, behalve zijn formaat :') het is een beetje een aparte kater, kan totaal niet tegen veranderingen en houdt niet van vreemden in huis. Kan soms best afstandelijk zijn maar de laatste tijd is hij getransformeerd in een grote knuffelbeer, hij weet alleen niet zo goed hoe hij dat moet uiten dus als hij bijvoorbeeld een kopje wil geven knalt ie gewoon keihard met zn kop tegen je aan _O-
Ik ben in april vorig jaar verhuisd naar mijn eigen woning, na een paar weken mocht hij (en Roos) naar buiten, wat in eerste instantie goed ging.. maar na een tijd is hij weggelopen en kon ik 'm ergens anders vandaan plukken. Daarna was hij nog een x ontsnapt, binnen een week, en was hij 6 weken zoek ;( gelukkig kwam hij weer terug op hetzelfde adres. Die mensen hadden mijn nummer voor de zekerheid opgeschreven, dus ik kreeg op een dag een telefoontje dat ik m weer kon ophalen.
Ik heb sindsdien besloten dat ze niet meer buiten komen. Ik deed het altijd al met dikke tegenzin maar ik vond het zielig om ze binnen te houden, maar ze zijn er nu aan gewend en het gaat supergoed :)

Afbeelding

Afbeelding

En dan hebben we nog Amy Divali (aka Amy). Ze is een Balinees lilacpoint. Geen zuivere, haar mama is een kruising Abessijn x Somali en haar papa is een volle Balinees. Qua uiterlijk is ze exact haar paps. Qua karakter is het een rasechte Oosterling. Ze kletst, apporteert, is overal waar ik ben. Net een hondje :') Ze is nu dus 9 maanden en kan heel goed overweg met Roos, ze slapen vaak samen (en ook samen bij mij in bed haha). Met Mitch speelt ze vooral heel vaak (en ruig). Ze haalt echt superveel kattenkwaad uit en drijft me soms tot waanzin _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samen:

Afbeelding

Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:55

Rosie, leuke katten!!

Ik ga op reis en ik neem mee..
Afbeelding
Denk net, zal het vervoersmandje even in elkaar zetten en een kleedje erin leggen.. Zijn ze zo goed opgevoed dat ze er uit zichzelf al inkruipen :') Kon ze zelfs zonder deurtje ervoor de trap optillen, bleven gewoon zitten :+

Ben echt heel blij dat ik geen katten heb die je met ovenhandschoenen in zo'n mandje moet wurmen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:55

Haha ja, de katten van mn ouders naar de dierenarts is altijd een ramp. De eerste kan je nog lokken, tuigje om, in de mand, en dan heeft de tweede natuurlijk al door wat er gaat gebeuren, dus dat is dan drama. Dan bij de dierenarts moet je ze uit die mand schudden en trekken, want ze komen er anders echt niet uit, en als ze weer thuis zijn zijn ze de rest van de dag boos en laten ze zich niet meer zien :P