Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschien omdat ik sommigen moest roteren. Ja algerijn en algerijn gevlekt nooit eerder gehad. Die 2 lichte zijn ook nieuw voor me. Erg leuk nieuwe kleurtjes enzo
maar bedankt voor de uitleg.
Maargoed ik snap het nu.
Vooral die gevlekte! Mer1980 schreef:Ik zie de foto's goed op de computermaar bedankt voor de uitleg.
@Roosje01: Als ik al niet weet wat een 'rex' is bij een Gerbil, dan weet ik dat ook niet bij een kat, cavia of welk ander diersoort dan ookMaargoed ik snap het nu.
Wellicht hebben ze wat aai-exemplaren met een rex vacht
Mer1980 schreef:Ik zie de foto's goed op de computermaar bedankt voor de uitleg.
@Roosje01: Als ik al niet weet wat een 'rex' is bij een Gerbil, dan weet ik dat ook niet bij een kat, cavia of welk ander diersoort dan ookMaargoed ik snap het nu.
Als ik al niet weet dat het bij een gerbil zo was geven de voorbeelden op dat moment ook geen duidelijkheid. Stalmigaro kon mij wel uitleggen wat het was namelijk een golvende vacht en gekrulde snorharen (dat was dus wat ik wilde weten). Van de opmerking van jou waarbij ik het blijkbaar nog steeds moet raden, want een cavia oid heeft het ook ben ik niets wijzer geworden alleen dat mij wilde gok opzich goed was, maar dan wist ik nog niet wat het was. Maar nogmaals het is geen aanval.
Nogmaals het is geen aanval, maar ik wilde aangeven dat je opmerking / antwoord gewoon weg niets toe had gevoegd op mijn vraag, want ik kan daaruit niet opmaken wat nou het verschil is. Hoe vaak ik het ook lees, er staat niets anders dan wat ik zelf al opperde.