er staat inderdaad overal dat je moet uitkijken met bespoten schillen. Ik haal ze voor het idee altijd even door het water heen, dat zal verder niet veel uitmaken. die van mij zijn er gek op. Net als meloen, aardbei en druiven.. heerlijk vinden ze dat .
Ging ik net het hekje verzetten achter bij de paarden (waar de dames zitten) bleken er 3 onder het hekje door te zijn gekropen. Ik hoop dat ik ze allemaal heb en de gaten nu goed heb afgedicht. Ik vrees dat als ik ze in dat hoge stuk laat, dat ze 's avonds de weg terug niet meer weten te vinden
haha, bij mij vandaag ook 3 uitgebroken, ook onder het ren door gegaan. heb vanochtend het ren verzet, en daar zat nog een gaatje in de grond die de konijnen daar eens hebben gegraven, daar zijn ze door gekropen.
ik zal ze nu even in hun hok zetten, aangezien ze zelf niet naar binnen gaan savonds, dan laat ik het hok open, kunnen ze er nog uit als ze willen
Hier gaat de toch-niet-drachtige-dame en tante's weer bij de rest. Komende woensdag zit ze op 70 dagen en ze is de afgelopen week eerder afgevallen (van het binnen zitten) dan bijgekomen. Dus ik heb 2 maanden voor jmdka zitten wachten Nou ja, ik kan het altijd later nog eens proberen en dan meer richting winter geplannend.
Jammer DD dat ze niet zwanger is! Hier alles lekker net weer even buiten gehad hokken weer netjes gemaakt. Wolle zit nog apart ben ik nog aan het behandelen dus laten we even lekker zo. Over 3 weken krijg ik mijn buitenflat dus hopelijk kunnen ze dan allemaal bij elkaar.
Ze heeft ook nog een grote plek op haar kont. Bij het oogje behandelen gaat wel erg goed ze zit zoo netjes stil. Hihi ja haar naam doet ze eer aan. Oortje vond ik op de foto wat schimmelig lijken dus daar ben ik haar nu ook voor aan het behandelen.
Dimphyl
Geplaatst: 30-06-14 01:35
bij mij komt de stoom uit mn oren geloof ik.
heb geloof ik al eens eerder verteld dat er hier enorm brutale kinderen rondlopen, maar vandaag spande de kroon.
Toen ik thuis kwam van een middagje stal stonden er 3 kleine meisjes in(!!) onze tuin, terwijl er verder niemand bij ons thuis was, die hadden bedacht dat ze best de cavias konden aaien. Met als gevolg dat ze de hele ren scheef hadden getrokken om er in te klimmen. gelukkig waren de caafs het nachthok in gegaan, dat de ukkies niet open kregen. ( zware klep) maar ik schrok me dood. zodra ze me zagen renden ze de tuin uit, en ik was zo verbouwereerd dat ik ze alleen maar heel hard heb na geroepen dat ik ze nooit meer wilde zien.
En na de voetbal werden er ook nog eens rotjes over onze schutting gegooid waarvan er 1 in de ren terecht kwam. Dus ik (op mn sokken ) de tuin in, maar toen ik de poort eindelijk van t slot had waren de gooiers natuurlijk allang weg
Stefaaah
Geplaatst: 30-06-14 11:47
Wauw, dat is niet leuk Dimphyl! Die meisjes durven nogal... Ken je de meisjes? Dan moeten ze toch van uit de buurt zijn?