Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Ik ben nooit van de hippie-kruiden en homeopathische lala maar PUUR is een van de weinig merken wat ik oprecht vind werken. Ook de Utero heb ik hele goede ervaringen mee.
StalMelyn schreef:Dan ga ik dat toch aanschaffen en proberen. Als Bonne iets heeft geroken dat hij heel lekker vindt kan hij soms aantal meter niet normaal lopen omdat hij dan graaft met voor en achterbenen. Daarna is het weer oke.
Maar inderdaad dat overal moeten plassen en snuffelen, soms lijkt hij stress te hebben ervan.
Flux schreef:Hmm, lees ook alleen maar goede dingen over Hypersex. Ik denk dat ik mijn klanten met puberreuen ook maar ga aanraden. Die zijn op de opvang ook bijna niet te doen namelijk![]()
Ben benieuwd naar je ervaring, Pien!
Hier heeft Vesper buikpijn. Gisteren al wat diarree, vanochtend weer een betere consistentie maar wel erg rommelende darmen en ze kan geen rust vinden. Staat heel ongemakkelijk te staan in de woonkamerBij de ochtendwandeling had ze ook flink gegraasd en daarna overgegeven. Thuis wilde ze wel gewoon eten en tot nu toe houdt ze dat ook gewoon binnen.
Iemand tips voor buikpijn? Ik sta ook open voor hippie kruiden en lala
Flux schreef:Hmm, lees ook alleen maar goede dingen over Hypersex. Ik denk dat ik mijn klanten met puberreuen ook maar ga aanraden. Die zijn op de opvang ook bijna niet te doen namelijk![]()
Ben benieuwd naar je ervaring, Pien!
Hier heeft Vesper buikpijn. Gisteren al wat diarree, vanochtend weer een betere consistentie maar wel erg rommelende darmen en ze kan geen rust vinden. Staat heel ongemakkelijk te staan in de woonkamerBij de ochtendwandeling had ze ook flink gegraasd en daarna overgegeven. Thuis wilde ze wel gewoon eten en tot nu toe houdt ze dat ook gewoon binnen.
Iemand tips voor buikpijn? Ik sta ook open voor hippie kruiden en lala
Flux schreef:Klopt Kim, dat doe ik ook. Maar het is geen spuitpoep en ook niet waterig. Meer zacht en plakkerig, ze heeft moeite om het te lozen. De poep vind ik niet zo vervelend, maar dat ze pijnlijk staat zint me niet.
Maar, ze heeft me net uitgenodigd tot spel en we hebben een Zippy vermoord samen met trekken. Nu ligt ze content op de bank.