Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
woepsie90 schreef:Wat een mooie penningen @Cursebreaker!
Voer vraagje: Mona is morgen 13 weken oud en eet 3x per dag de brokjes die we via de fokker hebben gekocht. Ze doet het er prima op voor zover wij daar ervaring mee hebben (ze poept 3x per dag prima drollen, vacht is ook netjes, etc). Ze eet het altijd razendsnel op dus we verspreiden haar eten in verschillende soorten bakken en snuffelmatten zodat ze er wat langer over doet.
We zouden alleen wel wat afwisseling voor haar willen, zoals een eitje, wat groente, en de fokker raadde ook een vleesdag aan. Of is ze daar nog te jong voor? Zo niet, hoe beginnen we met deze dingen?
Thanks!
[ [url=m/WQfizL.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Afgelopen week voor het eerst naar een losloop gebied geweest, was prachtig!)
kiwiwitje schreef:woepsie90 schreef:Wat een mooie penningen @Cursebreaker!
Voer vraagje: Mona is morgen 13 weken oud en eet 3x per dag de brokjes die we via de fokker hebben gekocht. Ze doet het er prima op voor zover wij daar ervaring mee hebben (ze poept 3x per dag prima drollen, vacht is ook netjes, etc). Ze eet het altijd razendsnel op dus we verspreiden haar eten in verschillende soorten bakken en snuffelmatten zodat ze er wat langer over doet.
We zouden alleen wel wat afwisseling voor haar willen, zoals een eitje, wat groente, en de fokker raadde ook een vleesdag aan. Of is ze daar nog te jong voor? Zo niet, hoe beginnen we met deze dingen?
Thanks!
[ [url=m/WQfizL.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Afgelopen week voor het eerst naar een losloop gebied geweest, was prachtig!)
Daar had je gerust al mee kunnen beginnen toen ze bij je aan kwam hoor. Hier krijgen ze in t nest verschillende soorten vlees,brok, groente, fruit, ''mensenvoer'', kauwsnacks.
Gewoon mee beginnen.. niet teveel in 1 keer maar gewoon als jij bijvoorbeeld een banaan eet haar daarna ook een stukje geven of voordat je gaat eten en t zelfde met andere fruit/groente dingen. Of gewoon door haar voer doen.
en vleesdag zie ik persoonlijk t nut niet zo van. Hier krijgen ze sochtends vlees en savonds brok.
CupCakes_ schreef:Haha heerlijk Kim!
Ik heb een heerlijk monster dat naar sloot stinkt![]()
[ [url=m/XxUnYu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kiimm_ schreef:Wel een aangebrande pannekoek Kim, een beetje zwart
Het logeren afgelopen nacht ging super goed. Geen gepiep of gedonder met zijn tweeën. Cody heeft wel slecht geslapen geloof ik, veel indrukken gehad ondanks dat hij het bij mijn ouders goed kent. Logeren is natuurlijk flink anders dan een dag spelen. Hij heeft vandaag de hele dag geslapen