(Ik heb het met mijn paard overigens gehad, dat ándere mensen dat zo zagen. Ik had een paint, goed papier erachter. Ik kon alleen zelf niets met hem. Klikte gewoon niet. Na meerdere ongelukken en bijtwonden van hem op mijn lijf die echt littekens gegeven hebben, en mijn schouder die hij gesloopt heeft, heb ik hem verkocht. Ik kocht een haflinger terug. Hoeveel stalgenoten dat niet snapten 'want wat moet je nou met zo'n simpele pony'... Ach, die paint kon ik niets mee. Hij had kwaliteit, maar deed het voor mij niet. Die is de sport in gegaan en heeft in Belgie en Duitsland echt wel lekker meegelopen in de team penning bij de nieuwe eigenaar... En die haflinger, die loopt nu bij mij dressuurpony te zijn, en daar kan ik echt álles mee... Maar ook daar hebben mensen dus een mening over: van duur naar goedkoper (en zo goedkoop was ze niet eens hoor
) is blijkbaar NOT done)Helpt veendrenk voor poep eten ja? Toby doet het overigens niet, ja, soms paardenpoep of kattenpoep als hij de kans krijgt, maar niet obsessies gelukkig. Maar ik ken het alleen van aan de paarden geven...

Let daar nu dus wel echt goed op haha.
Ik was aan t kijken hoe t allemaal met mn pakketten staat. T is lichtelijk drama bij de post
zowel postnl, dpd als dhl hebben momenteel wat dingetjes haha