Helpt veendrenk voor poep eten ja? Toby doet het overigens niet, ja, soms paardenpoep of kattenpoep als hij de kans krijgt, maar niet obsessies gelukkig. Maar ik ken het alleen van aan de paarden geven...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mvdende schreef:Skip staat naar mijn mening nu ook iets te vet. Hij weegt nu zn 24 kg schat ik, terwijl hij met 22kg het mooiste is.
Maar geen obesitas ofzo, daar heb ik zn hekel aan!
xDenies schreef:Oh en die blauwe labrador hype, tsja. Deze man kwam ik al tegen met die hond als pup en toen was ik enthousiast dat het een knapperdje was (ook een beetje de verwachting in een dierenspeciaalzaak haha) en toen was het, 'Jaa dat is een blauwe he. Ja een blauw labrador! Dingen zijn duur! Klauwen met geld, maarja ik wilde een blauwe. Maar dat geld .. pfoeee', het geld is zo belangrijk dat er een duur prijskaartje aan hangt. LEKKER BOEIEND.
mvdende schreef:Al vind ik dieren snel te vet.
Bij Skip kan je met platte hand zn ribben nog voelen, dus volgens de regels is hij prima op gewicht. Alleen is hij iets vetter dan dat ik van hem gewend ben, hij heeft grote deel van de tijd echt geen grammetje vet gehad en nu dus wel iets.
NorwayFjord schreef:Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik alleen woon, ik beslis zelf wat en hoeveel Mulan eet en hou haar gewicht in de gaten. Als ik haar te zwaar vind worden krijgt ze wat minder en anders wat meer. Maar moet zeggen dat ze tot nu toe echt super op gewicht blijft en mooi in haar spieren zit, heel blij mee!
CupCakes_ schreef:Ik word er soms ook wel een beetje moe van. Want ik probeer die hond op gewicht te houden (nu dan een beetje af te laten vallen) en de rest geeft van alles tussendoor. En dan ben ik de boeman als ik het verbied.
Ik kan ook niet wachten tot ik op mezelf ga wonen, alleen dat duurt nog wel een jaar of 2/3
RoosvanBlue schreef:xDenies schreef:Oh en die blauwe labrador hype, tsja. Deze man kwam ik al tegen met die hond als pup en toen was ik enthousiast dat het een knapperdje was (ook een beetje de verwachting in een dierenspeciaalzaak haha) en toen was het, 'Jaa dat is een blauwe he. Ja een blauw labrador! Dingen zijn duur! Klauwen met geld, maarja ik wilde een blauwe. Maar dat geld .. pfoeee', het geld is zo belangrijk dat er een duur prijskaartje aan hangt. LEKKER BOEIEND.
Ik ben oprecht benieuwd waar dat dan vandaan komt.
Is het echt heeeeeel veel geld voor hem geweest en zit het daarom top of mind? Of vindt ‘ie ergens dat hij er teveel voor heeft betaald? Ik kan me echt géén situatie bedenken dat je over de aanschafwaarde van je hond gaat praten.
kiwiwitje schreef:Hmm, issie dan mager omdat ie slecht eet of omdat ie veel verbruikt? Want je zegt meer energie.
Want dan zijn er nog wel wat mogelijkheden om hem dikker te krijgen of evt beter te laten eten.