Ik had net de hekjes tussen ze weggehaald zodat ze weer even bij elkaar konden, Fluf is nu alleen erg bang voor hem en soms doet hij lief maar hij jaagt haar helaas vaker op, waardoor ze in blinde paniek wegrent. Ik ben een beetje bang dat hij nu door heeft dat hij dominanter is, maar zij is niet het type wat zich daar op die manier bij neerlegt. Rijden vind ze echt helemaal niets.
Het zou natuurlijk ook nog kunnen zijn dat hij aanvoelt dat ze zwakker wordt, haar verkoudheid lijkt ook af en toe terug te komen, gaat dan weer weg na een antibioticakuur, maar de afgelopen dagen speelt het weer op. Ze is niet snotverkouden maar heeft de hele tijd een beetje een vies neusje, geen snot, maar geen genies oid meer, geen benauwdheid oid. Ook verder geen verandering in gedrag en eten, dus was nog niet direct teruggegaan naar de DA er mee.
Aniek en ook Marijke van Konijnenopvang Marijke hadden wel het idee dat haar baarmoeder wat opgezet was dus dat dat mis zou kunnen zijn, dat heeft een ander konijn natuurlijk eerder door..
Er lijkt wel echt een vloek op me te liggen sinds ik haar heb, wat nou karma.. probeer ik iets goeds te doen, verdorie