luuntje schreef:Melissa wat erg dat mensen het hek openmaken en de hond kan weglopen.
Kan je geen haakje of slot aan de binnenkant van je hek maken?
Appa gaat mee naar Zwitserland op vakantie samen met mijn hulphond.
Oude hond is slecht qua wandelen en mag een weekje bij schoonmoeder logeren.
Appa heeft met de 12 weken enting ook de rabies enting gekregen.
[ [url=m/LdZtXw.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben 3 verschillende sluitingen aan het hek zitten, 1 die beneden zit die je eerst naar boven moet trekken en vervolgens naar rechts draaien, dat zit aan de binnenkant en we hebben ook een slot aan de binnenkant die ook altijd dicht zit. Vervolgens hebben we nog 1 slot aan de buitenkant die heel lastig open gaat en we hebben alle 3 de sloten er altijd op zitten dus hij had eerst via een ander hek de tuin in moeten gaan en vervolgens het hek via de binnenkant open moeten maken maar het vreemde is dat ons andere hek heel erg kraakt dus dat zou ik gehoord moeten hebben aangezien ik de hele tijd gewoon in de woonkamer gezeten heb.
Ik heb nu maar een container voor de sloten gezet en een steen aan 1 kant van het hek zodat die niet meer open gemaakt kan worden tenzij je alles aan de kant zet maar dan kan ik het sowieso horen.
Het is overigens niet de eerste keer dat mensen even een kijkje komen nemen in onze tuin alleen was dat gestopt toen we onze dalmatiër hadden omdat die je anders greep.