Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 18:28

Ik ken het JesdaJin, ik zorg ook altijd dat ik goed zicht heb op de camera :')

Ik ben na 2 maanden weer aan het werk, opbouwend. Cody mocht vandaag naar mijn ouders en volgens mij vinden de broertjes het leuk :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 00:41

Die foto's an Cody & broer <3

Even een egopostje.
Ik loop een aantal weken stage op een psychogeriatrische woongroep (dementie etc.) en Jip mocht vandaag een uurtje mee! En wat ben ik een partij trots op die hond zeg.

Hij deed het zo goed, voelde aan wat de mensen wilden leek het wel. En toen ik samen met een bewoner een rondje buiten ging lopen had hij een focus op mij waar je u tegen zegt.
Sidenote; die focus is de laatste tijd een eind zoek.

Dus ik ben trots :):)

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 01:06

Wat leuk Cupcakes. Leuk dat die mee mag, vinden die mensen onwijs leuk! :o

Bij mij op de groep willen de bewoners ook graag dat wij de hond mee nemen maar mag helaas echt niet. Ik denk dan ook dat ik hem de hele dag kwijt ben aan mijn cliënten, ik hem moet zoeken en uit een appartement moet plukken :')

fannetje

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 08:02

Dan mag je terecht trots zijn hoor op Jip. Knapperd.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 08:32

@CC wat goed dat Jip zich zo goed gedragen heeft! Gaaf is dat, hoe ze dat vaak aanvoelen hè? Toby vindt de cliënten van de zorgboerderij waar mijn paard staat ook geweldig en andersom. Klimt erbij in de rolstoel om geaaid te worden en is dan super rustig. Heeft hij ook met kleine kinderen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 12:12

CupCakes_ schreef:
Die foto's an Cody & broer <3

Even een egopostje.
Ik loop een aantal weken stage op een psychogeriatrische woongroep (dementie etc.) en Jip mocht vandaag een uurtje mee! En wat ben ik een partij trots op die hond zeg.

Hij deed het zo goed, voelde aan wat de mensen wilden leek het wel. En toen ik samen met een bewoner een rondje buiten ging lopen had hij een focus op mij waar je u tegen zegt.
Sidenote; die focus is de laatste tijd een eind zoek.

Dus ik ben trots :):)

Ik zag het op instagram! Echt supertof! Fijn voor die mensjes ook denk ik, mijn oma van 96 is echt gek op Otje <3 dr eigen kleinkinderen herkend ze bijna niet meer (op mij na :') ) maar Otje.... o o o en of ze Otje herkend. Helaas kunnen we nu niet langsgaan omdat honden niet meer toegestaan zijn ivm corona maar hopelijk kunnen we snel weer even langs! <3 nu laat m’n moeder regelmatig foto’s en filmpjes zien en daar klaart ze zo van op.

Echt heel erg knap van Jip dat hij zo braaf was! Zo fijn dat hij mee kon <3

———

Ot at weer zo slecht dus ik ben nu overgestapt naar de Freshbox van Ekowolf, heel dossier aangemaakt en nu kijken of we dr weer een beetje fatsoenlijk aan het eten krijgen. Gisteren is de eerste box bezorgd, ze krijgt nu een maand alleen maar eend en rund (+ supplementen!) omdat ze dat heel erg lekker vindt, ze moet weer een beetje vertrouwen in eten terug krijgen. Dus hopelijk vindt ze het wat! Gisteravond heeft ze braaf 125 gram eend gegeten, dat was al heel wat <3

Afbeelding

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 12:50

Oh dat ziet er interessant uit Warboel, ik ga eens googlen op die freshbox!
Hopelijk gaat Otje weer beter eten :(:)

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 14:31

Ziet er zeker interessant uit Warboel, wel prijzig met al die kosten. Ik hou hem in mijn achterhoofd :o

Wij gaan maandag een midweek naar Westerhoven. Iemand een idee of daar in de buurt leuke wandelgebieden zijn? :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 14:37

Ja zeker prijzig, maar ik zat echt met m’n handen in het haar met dr slechte eetgedrag.
Je kan ook advies aan haar vragen zonder die Freshbox hoor! Heb ik eerst ook gedaan maar kwam er gewoon niet zo meer uit.

Ik vind het ideaal dat ik niet zelf hoef te gaan rekenen (en dan is t nog maar de vraag of Otje het opeet) met wat ze allemaal binnen moet krijgen enzo, en dat t gewoon elke maand gebracht wordt :=

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 14:45

Kiimm_ schreef:
Ziet er zeker interessant uit Warboel, wel prijzig met al die kosten. Ik hou hem in mijn achterhoofd :o

Wij gaan maandag een midweek naar Westerhoven. Iemand een idee of daar in de buurt leuke wandelgebieden zijn? :+

Das toch bij centerparcs ? Daar 1 a 2 km vandaan heb je een heel groot bos met afgezet losloopgebied voor honden. Was nog een mooi gebied daar in de buurt maar hebben we niet gedaan. Op park staat bord met wandelgebieden.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 14:52

Rond 11 maart hadden we het over die likmatten. Ik he er 2 bij aliexpress besteld en zijn net binnen gekomen. Ik was verbaasd dat ze er nu al zijn!
3x raden waar ze vandaag hun kivo in krijgen.
Ik had wel andere kleuren besteld maarach.. voor iets meer dan 2 euro mag ik niet klagen.

Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 15:06

@ Kimm_ Haha heerlijk is dat he! Jip zou het liefst bij iedereen op schoot kruipen denk ik :Y)

@ Fannetje, ik was vooral heel verbaasd dat Jip zo rustig was. Nu had ik hem wel van tevoren uitgelaten etc. Maar dan kan hij soms alsnog wel vrij druk zijn. Maar hij was echt de rust zelf. Hij lag op een gegeven moment ook gewoon te snurken daar. :')

@Skippy Ja, het was echt heel gaaf! Bij een bewoner die wat somber was, was hij ook niet weg te slaan. Alsof hij wist dat die bewoner het nodig had. Best bijzonder dat honden dat zo kunnen aanvoelen, Toby doet dat ook onwijs goed! <3

@ Warboel; Haha dat je oma Otje nog herkent en dr eigen kleinkinderen niet _O-
Die freshbox klinkt wel interessant! Wij stoeien nu ook met Jip zijn voer, aangezien het pubermonster gewoon alles laat staan :=

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 15:21

punjab schreef:
Kiimm_ schreef:

Das toch bij centerparcs ? Daar 1 a 2 km vandaan heb je een heel groot bos met afgezet losloopgebied voor honden. Was nog een mooi gebied daar in de buurt maar hebben we niet gedaan. Op park staat bord met wandelgebieden.

Inderdaad centerparcs.
Wat ideaal, thanks! :o

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 16:33

Fijne vakantie, Kiim! Klinkt als een heerlijk park met die mogelijkheden!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:04

Iedereen ook van het mooie weer aan het genieten vandaag? Wij hebben er heerlijk een rondje opzitten. Het was in het bos niet eens heel druk vandaag, als in: wel mensen in zicht steeds, maar niet of nauwelijks echt dichtbij. Prima te doen!

Afbeelding

Afbeelding

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 18:34

Afbeelding
Afbeelding

Wij hebben ons eerste rondje gesupt :D

Niet bij gelezen, jullie waren perongeluk ontstipt....

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 20:20

Ohhh wat leuk Jeanine! Heerlijk!

@Skippy ik was werken vanochtend en toen ik terug kwam begon het te spetteren helaas, Otje heeft wel heerlijk van de zon genoten bij m’n ouders in de tuin!

Afbeelding

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 20:40

@warboel hè, stom gespetter! Wel fijn dat Otje toch van de zon kon genieten zonder jou ;)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 22:23

Ja jammer! Had nog wel even lekker op t balkon willen zitten <3
Je foto’s zijn wel echt super mooi, zou gelijk zin hebben in een heerlijke wandeling! :D
Baal echt dat we nu niet zoveel kunnen met Ot door dr loopsheid... -O-

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 22:32

@warboel ik woon hier ook echt wel mooi, dit is dus echt zo'n beetje mijn achtertuin :j

Loopsheid gaat weer over, en dan kun je het wandelen lekker inhalen!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 22:40

Jaloers! Als m’n vriend en ik later groot zijn wil ik ook zo’n “achtertuin” :D

Klopt, gelukkig wel :)) zodra het over is gaan we eerst naar het strand! :):)

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 23:12

Wij zijn vooral op stal geweest.

Mijn vriend en ik slapen vanavond bij mijn ouders. Voor Cody de eerste keer logeren bij zijn grote broer. Ik ben benieuwd hoe het gaat straks :o

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 01:06

Wat een leuke verhalen allemaal :D het was heerlijk weer.

Hebben jullie een penning voor jullie hond? Ik wil graag een beetje een aparte, maar overweeg ook om er zelf eentje te maken van hout. Iemand hier ervaring of sites?:)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 01:16

noox schreef:
Wat een leuke verhalen allemaal :D het was heerlijk weer.

Hebben jullie een penning voor jullie hond? Ik wil graag een beetje een aparte, maar overweeg ook om er zelf eentje te maken van hout. Iemand hier ervaring of sites?:)

@thewolftags op instagram hebben mooie!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 08:44

@noox ja, maar gewoon een hele simpele wel :j vind het wel een fijn idee dat ze ook zonder chiplezer de hond hopelijk al aan mij kunnen koppelen als hij ooit kwijt zou zijn. *Afkloppen*