Ik ben na 2 maanden weer aan het werk, opbouwend. Cody mocht vandaag naar mijn ouders en volgens mij vinden de broertjes het leuk

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Die foto's an Cody & broer
Even een egopostje.
Ik loop een aantal weken stage op een psychogeriatrische woongroep (dementie etc.) en Jip mocht vandaag een uurtje mee! En wat ben ik een partij trots op die hond zeg.
Hij deed het zo goed, voelde aan wat de mensen wilden leek het wel. En toen ik samen met een bewoner een rondje buiten ging lopen had hij een focus op mij waar je u tegen zegt.
Sidenote; die focus is de laatste tijd een eind zoek.
Dus ik ben trots
Kiimm_ schreef:Ziet er zeker interessant uit Warboel, wel prijzig met al die kosten. Ik hou hem in mijn achterhoofd
Wij gaan maandag een midweek naar Westerhoven. Iemand een idee of daar in de buurt leuke wandelgebieden zijn?
punjab schreef:Kiimm_ schreef:Ziet er zeker interessant uit Warboel, wel prijzig met al die kosten. Ik hou hem in mijn achterhoofd
Wij gaan maandag een midweek naar Westerhoven. Iemand een idee of daar in de buurt leuke wandelgebieden zijn?
Das toch bij centerparcs ? Daar 1 a 2 km vandaan heb je een heel groot bos met afgezet losloopgebied voor honden. Was nog een mooi gebied daar in de buurt maar hebben we niet gedaan. Op park staat bord met wandelgebieden.