Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimvicious schreef:[ [url=m/DNcB13.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik dacht even gezellig bij mn pup te gaan zitten, dat vonden dr surrogaat ouders een goed plan haha.
Hier geen animal event. Heb de 5e wedstrijd dus dat word echt teveel.
Om nog even op het jagen in te haken, die van mij kwam vandaag supertrots aan met een zelf gevangen konijntje.... Brrrrr. De grote stalhonden jagen veel en mn collega had gezien hoe ze "les" kreeg en dus slaagde haha. Afgepakt en weggegooid dus
mvdende schreef:Kimvicious schreef:[ [url=m/DNcB13.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik dacht even gezellig bij mn pup te gaan zitten, dat vonden dr surrogaat ouders een goed plan haha.
Om nog even op het jagen in te haken, die van mij kwam vandaag supertrots aan met een zelf gevangen konijntje.... Brrrrr. De grote stalhonden jagen veel en mn collega had gezien hoe ze "les" kreeg en dus slaagde haha. Afgepakt en weggegooid dus
Bah, maar eigenlijk wel zonde dat je het konijn hebt weg gegooid. Ben zelf gek op konijnen maar ik had het konijn toch "uitgebeend" en in de vriezer gestopt. Nu gooi je een dierenleven zomaar weg. Als het beestje toch al dood is, kan je er naar mijns inziens beter gebruik van maken.
mvdende schreef:Kimvicious schreef:[ [url=m/DNcB13.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bah, maar eigenlijk wel zonde dat je het konijn hebt weg gegooid. Ben zelf gek op konijnen maar ik had het konijn toch "uitgebeend" en in de vriezer gestopt. Nu gooi je een dierenleven zomaar weg. Als het beestje toch al dood is, kan je er naar mijns inziens beter gebruik van maken.
Kaus schreef:Heeft iemand ervaring met goeie losloopgebieden in het noorden van Duitsland? Bij voorkeur niet te afgelegen, naast een station zou top zijn. Midden Duitsland is ook goed. Zo lang het maar niet uuuuuren rijden is.
Edit: bestaan losloopgebieden überhaupt in Duitsland?
Kaus schreef:Ik las op internet juist dat honden nergens los mogen? Maar dat het wel gedoogd wordt. Dundy krijgt sowieso een mooi reflecterend hesje om want ben als de dood dat jagers hem aanzien voor vos![]()
Reeën jagen doen ze hier aan dus dat is geen probleem.
Kaus schreef:Heeft iemand ervaring met goeie losloopgebieden in het noorden van Duitsland? Bij voorkeur niet te afgelegen, naast een station zou top zijn. Midden Duitsland is ook goed. Zo lang het maar niet uuuuuren rijden is.
Edit: bestaan losloopgebieden überhaupt in Duitsland?
Loolotte schreef:Jaloers op al jullie vakantieplannen hoor
Iemand hier tips voor snacks die goed zijn voor de tanden? Ik hoorde iets over (konijnen)oren met haar, kan dat kloppen?
gribaldi schreef:Kim gaan ze daarvan niet aan de race? Ik zou ook wel graag zoiets willen geven maar meneer reageert overal best heftig op...