Aranel schreef:De dierenarts zei dat ik langs wel mocht komen, maar dat dat meer voor mijn eigen geruststelling zou zijn.
Ze heeft gisteren kvv met pens gekregen en daar kan de ontlasting ook groenig door worden natuurlijk. Ik heb haar sinds.. zondag op de kvv geloof ik.
Ze heeft net haar bakje ook weer leeg gegeten en heeft als een idioot met haar speelgoed door de kamer lopen racen net dus ik denk dat ze zich wel goed voelt.
Maar de assistente zei ook dat ik eigenlijk het vers voer moest mengen met brok om haar er zo aan te laten wennen. Als er iets is wat je niet moet doen is het mengen van brok en vlees ivm het verschillend verteren dus wat dat betreft denk ik niet dat zij zich zo heeft ingelezen in het vers voeren. Ik blijf dus nog wel vlees voeren.
Mijn man is thuis vandaag, ik heb al wat ontlasting bewaard van vannacht dus mocht ze toch echt niet lekker worden dan gaat hij met haar naar de dierenarts.
Mijn pup heeft ook telkens diarree gehad na de ontworming. Het is natuurlijk ook wel troep wat ze binnen krijgen. Drinken is het belangrijkste en het inderdaad even afwachten. Dierenartsen zijn over het algemeen niet zo fan van vers voeren nee, en al helemaal niet van pens
Heel jammer. Je kan brok met vlees wel mengen hoor, ligt er alleen even aan welke brok het is. Veel beterschap met de pup!