Het Knaaghof in Den Haag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EarthFocus schreef:Maar dan heb ik dus mijn prachtige binnenhok waar ik niks meer mee kan.
Is er hier iemand die nog een nieuw mooi binnenhok zoekt?
Hij is voor een groot deel afgewerkt met knaagstrips en de bovenverdieping heb ik 3weken geleden helemaal 'gerenoveerd'. Daar zitten nu tegen het hout plexiplaten geschroefd met plakplastic erop. Dit heb ik gedaan omdat mijn konijnen sproeide tegen het hout en ik niet wilde dat het hout op een gegeven moment door het iedere keer schoonmaken met dettol zacht zou worden.
De plexiplaten kunnen eraf gehaald worden!
De benedenverdieping:[ [url=m/CWEhFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bovenverdieping van bovenaf genomen (nog zonder plexiplaten)
[ [url=m/SQbcc1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kooi in zijn geheel:
[ [url=m/1R8Unf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/98yWNo.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hoe de bovenverdieping nu is met plexiplaten:[ [url=m/DS0RWY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het hok heeft mij nieuw 170,- gekost en de plexiplaten en knaagstrips hebben ook 70,- gekost.
Ik wil er 100,- voor hebben, denk dat dat wel een redelijk bedrag is aangezien alles is aangepast om het konijnproof te maken.
Overigens hou ik het hok sowieso nog 2 weken, mochten mijn konijnen zich niet prettig gaan voelen bij de zorgboerderij.
Als ze zich wel thuis voelen daar dan is dit hok dus over 2 weken beschikbaar............
Mignonne schreef:EarthFocus schreef:Maar dan heb ik dus mijn prachtige binnenhok waar ik niks meer mee kan.
Is er hier iemand die nog een nieuw mooi binnenhok zoekt?
Hij is voor een groot deel afgewerkt met knaagstrips en de bovenverdieping heb ik 3weken geleden helemaal 'gerenoveerd'. Daar zitten nu tegen het hout plexiplaten geschroefd met plakplastic erop. Dit heb ik gedaan omdat mijn konijnen sproeide tegen het hout en ik niet wilde dat het hout op een gegeven moment door het iedere keer schoonmaken met dettol zacht zou worden.
De plexiplaten kunnen eraf gehaald worden!
De benedenverdieping:[ [url=m/CWEhFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bovenverdieping van bovenaf genomen (nog zonder plexiplaten)
[ [url=m/SQbcc1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kooi in zijn geheel:
[ [url=m/1R8Unf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/98yWNo.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hoe de bovenverdieping nu is met plexiplaten:[ [url=m/DS0RWY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het hok heeft mij nieuw 170,- gekost en de plexiplaten en knaagstrips hebben ook 70,- gekost.
Ik wil er 100,- voor hebben, denk dat dat wel een redelijk bedrag is aangezien alles is aangepast om het konijnproof te maken.
Overigens hou ik het hok sowieso nog 2 weken, mochten mijn konijnen zich niet prettig gaan voelen bij de zorgboerderij.
Als ze zich wel thuis voelen daar dan is dit hok dus over 2 weken beschikbaar............
In welke omgeving staat het hok ?
Liselot schreef:Ik kom even binnenvallen
Iemand hier die nog een leuke voedster weet voor bij mijn gecastreerde mannetje? Mijn voedster is helaas overleden van de week en Frits zit nu zielig alleen.
De dame is kwestie zal hier een goed huisje hebben! Konijntjes lopen hier los in de konijnproof tuin. Er staat een buitenhok waar ze zelf in en uit kunnen. Ook kunnen ze zelf de schuur in en uit waar nog een konijnenkooi staat die open is.
Graag niet verder dan 30 minuten rijden vanaf Almelo, Frits is jullie dankbaar!!
Eoweyn_x schreef:Je hebt druppels voor door het water, van A Vogel bijv, bij de drogist.
@Joman, hebben ze niet gewoon flink veel last van hun hormonen?
Eoweyn_x schreef:Liselot schreef:Ik kom even binnenvallen
Iemand hier die nog een leuke voedster weet voor bij mijn gecastreerde mannetje? Mijn voedster is helaas overleden van de week en Frits zit nu zielig alleen.
De dame is kwestie zal hier een goed huisje hebben! Konijntjes lopen hier los in de konijnproof tuin. Er staat een buitenhok waar ze zelf in en uit kunnen. Ook kunnen ze zelf de schuur in en uit waar nog een konijnenkooi staat die open is.
Graag niet verder dan 30 minuten rijden vanaf Almelo, Frits is jullie dankbaar!!
Misschien een opvang proberen?