ja dat weet ik vanuit de verpleegkunde dat als je iets vettigs geeft dat dat het schuimde van de allesreiniger opheft. Vind het ook lastig. Ik let altijd zo goed op, en nu ben k zelf ziek let k ff niet p en is t gebeurd:(...
Fotsy
Geplaatst: 15-09-15 22:21
jep ons dochter heeft eens klein beetje wasmiddel in haar mond gehad ooit, toen antigif center gebeld en moesten chocolade geven en niet laten drinken want schuim zou longen kunnen aantasten. Komt wel goed hoor ik, dikke knuf
Goed gehandeld hoor, het overgeven heeft vast een hoop goed gedaan. En daar overheen nog eens het vlees. Maak je maar niet te druk. En hopen dat ie ervan heeft geleerd. Kan iedereen eens gebeuren hoor.
ik kan weer opgelucht ademhalen denk ik. Het uur is voorbij en Dushi rent als een malle met een balletje door het huis (heerlijk druk nu ik wil slapen). Maar ik wacht nog een 15/20 minuten dan krijgt ze nog een beetje vlees en ga ik proberen te slapen.. Leren doet Dushi momenteel niet
Hier is Milou, zoals verwacht, weer een heel stuk op geknapt. Heeft alles eruit gekotst en heeft totaal nog geen behoefte om naar buiten te gaan, maar t oog doet het gelukkig weer.
Ik laat Ginger en tonic nu gewoon samen achter. Het gaat prima, alleen tonic heeft grootheidswaanzin en werkt zichzelf gewoon in de problemen lol. Maar het gaat prima verder. Niet zoals met sonic, maar verder geen problemen dus dat is gewoon fantastisch
winnie03
Geplaatst: 16-09-15 19:16
Pakt Ginger hem dan nog als hij haar uitdaagt? Ares zit Sneeuw ook altijd te pesten. Naar haar staart te meppen en heel stout op d'r rug springen. Dan pakt ze hem ook. Inmiddels slapen ze wel samen zo nu en dan, Sneeuw lijdt dan in stilte.
Vond nog twee leuke weegfoto's van de Ares en Lappes.
Yom
Geplaatst: 16-09-15 20:30
aaarrgghhh ik zie echt zo'n geweldig mooi kitten op MP maar mijn spaarpotje is leeg