Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElinaSK schreef:Wat ik me trouwens af vraag 1 van mn gerbils heeft af en toe een geïrriteerd oog wisselt welke kant. Ook alleen na het slapen. Kan dit van de bodembedekking komen? Ik heb ze nu op chipsi super staan en de voorraad is nog lang niet op
xDenies schreef:Echt stofvrij hooi is lastig hoor ... als je gewoon voordelig hooi aanschaft en het even in water laat weken en dan opdrogen is zo goed als alle stof er af
EskeGirl schreef:Luna lijkt wat gestressed, ze is flink aan het verbouwen en hoekgraven, maar eet en drinkt wel. Nibbit is ingeslapen waar ze niet bij was, dus ze 'weet' het niet. Ik heb nu contact met het Schubje en die hebben een pup waaraan ze gekoppeld kan worden, dus ik hoop haar deze week langs te kunnen brengen. Is net wat beter aan te rijden dan Queenies en de fokkerij ziet er goed uit op de foto's.
luxje schreef:Beukensnippers zit ook vaak schimmel(sporen) in..
Fair schreef:Hebben jullie leuke foto's van jullie verblijven?
ElinaSK schreef:Zaagsel komt er hier niet meer in.... Is niet goed voor de gezondheid van knaagdieren. Beukensnippers heb ik voor mn vogels alleen die zijn wel erg grof.....
Sneu eskegirl, hopen dat ze snel weer een nieuw maatje heeft