Mirror Mirror on the wall, who is the cutest one of all?

Eindelijk een leuke foto van (Al) Pacino

Broederliefde. Je schouder delen om bij te schuilen

FOOOOOD

Zeus blijft een scheetje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lies_Miek schreef:Alexandra. Ik heb ooit (lang lang geleden) samen met mijn vader van een houten kastje een kooi gemaakt. de voorkant was 1 grote deur gemaakt met gaas en we hadden een systeem gemaakt waarmee je hem vast kon klikken. Het hout was allemaal wel al gelamineerd, anders moet je dit goed aflakken. Ik had mazzel want onderin het kastje paste precies een oude onderbak die ik had liggen. Het is wel al bijna 9 jaar terug ofzo xD
Hier is de foto:
[ Afbeelding ]
Alleen zit de deur er hier nog niet in, als erover nadenk was het nog best kleine kooi voor 4 rattenNajah niet klein maar eerder vrij kaal ingericht
Met mijn dames gaat het goed, alleen af en toe ligt het apart van elkaar. Ze gaan wel prima met zijn 2, ze zijn toch verschrikkelijk luiBen nu weer bezig met een gaasknutselproject voor ze. Als het af is zal ik maar eens een foto maken
LDRD schreef:Ik krijg geen genoeg van dat soort foto's hoor SenZ, ze zijn schattig!
Alexandra_ schreef:Lies_Miek schreef:Alexandra. Ik heb ooit (lang lang geleden) samen met mijn vader van een houten kastje een kooi gemaakt. de voorkant was 1 grote deur gemaakt met gaas en we hadden een systeem gemaakt waarmee je hem vast kon klikken. Het hout was allemaal wel al gelamineerd, anders moet je dit goed aflakken. Ik had mazzel want onderin het kastje paste precies een oude onderbak die ik had liggen. Het is wel al bijna 9 jaar terug ofzo xD
Hier is de foto:
[ Afbeelding ]
Alleen zit de deur er hier nog niet in, als erover nadenk was het nog best kleine kooi voor 4 rattenNajah niet klein maar eerder vrij kaal ingericht
Met mijn dames gaat het goed, alleen af en toe ligt het apart van elkaar. Ze gaan wel prima met zijn 2, ze zijn toch verschrikkelijk luiBen nu weer bezig met een gaasknutselproject voor ze. Als het af is zal ik maar eens een foto maken
Cool! ik heb nu gewoon een Remy.. maar denk toch dat ik het voorlopig zo houd, de 2 dames zijn best tevreden geloof ik.
Wat ik me trouwens net bedenk: Ik had een jaar of 6 geleden een rat, alléén in een kooi, mét tralies, mét hooi én stro én zaagsel. Hij heb nooit ergens last van gehad, ingeslapen op 4,5 jarige leeftijd omdat ie gewoon op was, maar zn hartje wou nog door. en nu lees ik overal 'ohmijngod neéé geeeen zaagsel, geeeen stro, hooi of tralies!!' niet dat ik het nu nog zou doen, maarja het kan dus blijkbaar toch wel.
Lies_Miek schreef:Oeh spannend, krijg waarschijnlijk uitbreiding in de rattenkooi. Heb op mp gereageerd op een advertentie met wat vragen en heb een bericht teruggekregen dat ze de dames nog heeft. Zijn twee huskydames. Iemand nog tips wat ik kan vragen over ze aan haar?
Lies_Miek schreef:Alexandra, ze wist niet meer precies hoe oud ze waren, dit stond ook niet erbij in de advertentie, ze zien er nog wel vrij jong uit. Ze komen uit Ermelo, ga ze waarschijnlijk binnenkort ophalen
Lies_Miek schreef:Alexandra, die uit Heemskerk zeker? Dat ratten elkaar minder snel accepteren na 6 maandan heb ik zelf nog nooit gehoord. Ik heb al tijden ratten van oudere leeftijd bij elkaar gezet en nooit moeilijkheden gehad. Het ligt vaak aan het karakter van de rat of ze anderen snel accepteren of niet.
LDRD schreef:Oh Tigress, wat zijn ze LEUK!!
En die van jou ook Alexandra.
Ik wordt ongeduldig van dit soort foto's. Baal zo dat ik nog tot ergens half mei moet wachten om ook weer die leukertjes in huis te kunnen hebben.