Hier geen jasje nodig. En als hij heel nat is dan hebben we tegenwoordig een waterblazer. Vanochtend was het zo lekker mysterieus in de mist. Nog snel wat foto’s gemaakt. Dan hou ik toch wel weer heel erg van de herfst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaya_ schreef:Ik denk dat onze prins Nero ook binnenkort aan de jas gaat
Nog geen idee welke gezien het op de badjas na onze 1e hondenjas gaat worden.
Dagahra schreef:Shaya_ schreef:Ik denk dat onze prins Nero ook binnenkort aan de jas gaat
Nog geen idee welke gezien het op de badjas na onze 1e hondenjas gaat worden.
Is Nero ook een koukleum?? Max draagt nu weer jumppa's als het koud is. Meestal voldoen die wel. En dan hou ik hem ook beter op gewicht.
[ [url=m/M5gI7S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als het echt koud is heb ik de non stop glacier. Alhoewel Cyra die vaker draagt ivm dat haar rug een zwakke plek is, door verlamming vorig jaar.
Heb hier ook nog een waterblazer voor als Max wel nat is of onder de modder zit
Shaya_ schreef:Dagahra schreef:Is Nero ook een koukleum?? Max draagt nu weer jumppa's als het koud is. Meestal voldoen die wel. En dan hou ik hem ook beter op gewicht.
[ [url=m/M5gI7S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als het echt koud is heb ik de non stop glacier. Alhoewel Cyra die vaker draagt ivm dat haar rug een zwakke plek is, door verlamming vorig jaar.
Heb hier ook nog een waterblazer voor als Max wel nat is of onder de modder zit
Jip. We dachten oprecht dat hij ziek begon te worden maar achteraf bleek hij het 'gewoon' koud te hebben. Dus nu mand voor verwarming gezet en gaan we dus kijken voor een jasje
Drico schreef:Vind ze heel fijn! Die Cardigans hebben best wel vacht maar omdat ze laagbenig zijn worden ze wel snel zuiknat en vies op de buik, dus ook praktisch voor mijzelf als ze de jas aan kunnen hebben met slecht weer
kanjerroos schreef:Aah goede tips over de jassen! Ik vond het nooit nodig (want waterblazer en badjas doen hun werk) maar na al enkele weken heel
Regelmatig nat geregend te zijn in de ochtend voor werk of avond voor naar bed gaan met een langharige hond ben ik toch een beetje aan het oriënteren op een regenjas. Wat ik mij wel afvraag; wat is jullie ervaring met deze jassen bij reuen? Zie best veel jassen vrij ver over de buik lopen, plassen ze hier niet tegen aan? Welke zouden jullie hiervoor aanraden?
mavantos schreef:Hebben jullie nog tips qua hoogte voor een puppyren? Welke hoogte is geschikt/aan te raden? Ik gok dat de eindmaat ergens rond de 55cm ligt en hij rond de 25-28kg gaat wegen.
Het moet de pup binnen houden en de kleine Kees buiten. Zou graag een formaat willen waar je de panelen los van kan halen en dan een wat grotere kopen zodat die eventueel in de toekomst buiten gebruikt kan worden op vakantie. Dan heb je er daarna ook nog wat aan
Machie schreef:Ik heb voor Csiva de pommpa regenjas, zowel gevoerd als ongevoerd. Daarnaast hebben al mijn sporthonden de gevoerde pommpa en heb ik 2 dikke jassen van hundlands. Ook heb ik nog een revolution race ‘shirtje’ en natuurlijk badjassen.
Oh en nog ongevoerde softshells.
En dat voor honden die allemaal een vacht hebben