En anders eens kvv proberen? Misschien trekt brok haar niet zo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:Kim, ik heb dat (nog) niet laten testen. Dus ik kan zo niet zeggen of ze een tekort zou hebben. Ik dacht dat het wel redelijk normaal was dat honden van dode beesten houden maar schijnbaar is dat dus lang niet altijd zo erg het geval. Moet zeggen dat onze andere hond ook wel met dode beesten sleept en er in rolt maar ze vaak niet helemaal opeet en dat doet pup dus wel.
Kaus, daar heb ik inderdaad wel over na zitten te denken. De brokken gaan er met moeite in, heb niet het idee dat ze er heel warm van wordt. Wat mij alleen een beetje tegenhield is dat het volgens mij wel lastiger mee te nemen is vanwege houdbaarheid, en we gaan best regelmatig ergens heen of een weekend weg. Maar soms een kuiken o.i.d. zou ze zeer zeker waarderen denk ik
Kimvicious schreef:[ [url=m/DNcB13.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik dacht even gezellig bij mn pup te gaan zitten, dat vonden dr surrogaat ouders een goed plan haha.
Hier geen animal event. Heb de 5e wedstrijd dus dat word echt teveel.
Om nog even op het jagen in te haken, die van mij kwam vandaag supertrots aan met een zelf gevangen konijntje.... Brrrrr. De grote stalhonden jagen veel en mn collega had gezien hoe ze "les" kreeg en dus slaagde haha. Afgepakt en weggegooid dus