SinneJ schreef:En waar staan jullie benches? In de woonkamer waar jullie tv kijken of in de slaapkamer?
Ligt er maar net aan. Bij Tay allebei de 1e dagen, daarna beneden naast hem gaan liggen 's nachts ivm hitte. Winni de 1e nachten naast bed en overdag beneden, maar die sliep zo makkelijk door dat zij snel beneden bleef slapen. Winni was dus ook meteen al zindelijk 's nachts, Tay heeft maanden geduurd, want hij was overdag en 's nachts niet zindelijk te krijgen. Blaasontsteking werkte ook niet mee.
AfricanLady schreef:Die van mij doet het erg goed met andere honden.
Leer haar bij mij te blijven tot ik toestemming geef om te gaan snuffelen.
Dus ze mag gewoon naar andere honden toe aan de lijn maar wel na mijn toestemming.
Los gaat ze alleen in een afgesloten omgeving.
Mijn mening is dat pups nog niet los horen. Ze zijn zo snel afgeleid en kunnen het zo op een lopen zetten en al helemaal als ze ergens bang van worden.
Ik heb dan wel een 5 meter lijn die ze om heeft dus ze is dan een soort van los en kan ik gehoorzaamheid trainen
Ik vind het juist ideaal om los lopen aan te leren als ze klein zijn. Ze rennen nog niet zo hard en blijven makkelijk bij je in de buurt. Nu hangt dat ook wel van de pup af, Tay heeft hier heel lang en veel los kunnen lopen, Winni moest vrij snel vast. Natuurlijk let je op waar je ze los laat lopen, maar dat hoeft van mij niet afgesloten te zijn. Maar niet vlakbij een weg natuurlijk.
Koda is leuk