Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NAIWHL schreef:Ik de winter haal ik hier altijd 20kilo voederwortelen. Dat gaat er vlot genoeg doorheen met 27 knagers (9 cavia’s) Verder komen wij nu om in winterpostelein. En dat wordt ook dankbaar gegeten.
Hoi komt inderdaad ook van de boer. Is anders echt onbetaalbaar. Gaat een baal in de week doorheen.
En dat ging opeens vlot Caro. Wil je er een groepje van maken? Of ieder met een eigen dame?
NAIWHL schreef:Ik dacht dat je misschien nieuwe dames terug wilde om mee te fokken.
En hier staat de hele tuin vol met het winterpostelein. Schijnt dat de mieren het zaad verspreiden. Het groeit hier echt als een malle. Maar begreep van een collega die het wilde poten dat het bij hun niet gelukt was. Die willen het zelf als groente eten. Ik vecht er al jaren mee en kwam er dit jaar pas achter dat het naar de konijnen kan.
Sellyxx schreef:NAIWHL schreef:Ik dacht dat je misschien nieuwe dames terug wilde om mee te fokken.
En hier staat de hele tuin vol met het winterpostelein. Schijnt dat de mieren het zaad verspreiden. Het groeit hier echt als een malle. Maar begreep van een collega die het wilde poten dat het bij hun niet gelukt was. Die willen het zelf als groente eten. Ik vecht er al jaren mee en kwam er dit jaar pas achter dat het naar de konijnen kan.
Haha dat is helemaal geniaal, er achter komen dat het 'onkruid' uit je tuin functioneel voedsel blijkt te zijn voor je konijnendieren
NAIWHL schreef:Wat een leuke foto Sellyx
Hier had ik de konijnen vanmorgen los in de tuin lopen. Ga ik ze net naar binnen doen kan ik er 1 niet vinden. Die kwam niet aangehuppelt. Buuf even helpen zoeken. Lag ze dood achter een tuinstoel. Geen idee hoe en waarom het gebeurd is. Kunnen geen andere dieren bij en hebben ook niks giftigs staan of liggen. Was in een ongelukkig hoekje en kan mij maar zo voorstellen dat ze veel te hard tegen een hoek aangerend is. Konijnen zijn wat dat betreft wel kwetsbare dieren.
Vanavond samen met dochter maar begraven.