Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
punjab schreef:kiwiwitje schreef:Hier vandaag lekker buitengespeeld. Alles ligt nu in coma..
Maar dus ook deze gave foto kunnen maken! Ik vind het zo grappig dat ze van die perfecte zwarte lijntjes op haar voetzooltjes heeft!
[ [url=m/WFm7yy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie ze lekker soezen in het zonnetje.
xDenies schreef:Mogen honden mee de Dierentuin in? Dat wist ik niet!
Al is dat voor ons ook geen sterk plan want alles groter dan een schaap is engKoeien .. paarden ... En dan moet je HEUL HARD BLAFFEN. *irritatie*
Konijnen oefenen mag je hier wel doen hoor. Zeven doodbrave super relaxte konijnen. Die stonden met Bodhipup neus aan neus door de ren heen, haha. En als de honden hier gek doen blijven zij op apen gapen liggen.
Beestjes vangen, oooh getver! Ze ligt ook zo trots naast die muis (of is het een mol ding? Wat is het!?) ... getsiejekkie ... BAAS, KUSJE!
xDenies schreef:Ja ik hoop vooral dat als we mogen komen dat we een wat intensievere les hebben ipv van de 50minuten maar 10 minuten frisbeeën en de rest van de les Bodhi verplicht in een bench douwen ...
finnens schreef:Het was een muis denies, maar nu je het zegt, ze had laatst ook een mol
Hond zolang in bench tussendoor lijkt me ook niet nodig. Snap dat je ook om die andere reden weggegaan bent.
finnens schreef:Waarom is dat gevaarlijk? Dat wist ik niet. Dacht juist alleen muizen en ratten ivm gif dat ze gegeten konden hebben.
Ik lijn haar nu overigens vaak aan op het stuk waar ze vaak beesten vangt aangezien ik het echt heel goor vindmaar alsnog lukt het haar nu regelmatig nog in de tuin gewoon.
punjab schreef:Kim geef je ook les of ben ik nu mis met iemand anders ?
finnens schreef:Oke, weer wat geleerd. De andere hond is ook zo smerig en nooit ziek ervan geweest dus had er daarom niks achtergezocht.
Wil het sowieso wel graag afleren, ook omdat het echt zo vies is. Laatst ook een vis, die geur was er haast niet uit te krijgen.
finnens schreef:Ja alleen dat eet ze dus ook nooit op, ze eet nooit de aanbevolen 150gr. Misschien is dat het, ik moet lekkerder voer halen, misschien eet ze dan minder vieze dieren(ze is prima op gewicht)