)Aangezien iedereen in m'n leven mijn puppyverhalen nu wel zat is, vond ik het tijd om opzoek te gaan naar mede slachtoffers van meubel-aanranding
. Ik heb een schotse korthaar pup, reu, van 4 maand alweer, damn, wat groeit hij snel. En een super dominante pinscher die de eerste paar dagen alleen maar op INTRUDER ALERT stond, maar inmiddels de pup compleet onder zijn hoede heeft genomen. Ik had een soort instant-zindelijke pup, grappig genoeg. Hij zag m'n andere hond buiten plassen en sindsdien gaan ze samen naar buiten om hun behoefte te doen
. M'n huis ligt vol speeltjes, maar hij speelt liever met de afwasborstel en overal staan traphekjes omdat zijn grootste hobby 'stiekem traplopen' is. Hoe doen jullie pups het met andere honden? Hij is prima met mijn eigen hond, maar doodsbenauwd voor honden op straat. De eerste week begon hij direct te plassen zodra hij een andere hond zag, inmiddels doet hij dat niet meer, maar hij duikt wel direct in elkaar en als een andere hond ook maar een beetje dominant is kruipt hij zowat in mijn shirt. Zodra hij honden kent of als honden hem negeren is het prima en wil hij wel spelen, maar bij opdringerige (niet eens agressieve) honden slaat hij compleet dicht. Iemand tips? Ik ga vanaf volgende week met hem naar cursus, om hem zo wat te laten wennen.

ben in constante staat van afwachting. Ach ja, first world problems noemen ze dat hehe
. Toen maar weer aan de riem gedaan, terwijl mijn andere hond die hond boos wegjoeg. Hij bleef echter op ons af stormen, niet agressief, maar hij reageerde overduidelijk niet op de signalen van de pup (helemaal in elkaar) of mijn andere hond (rot op houding
, lijkt me zo leuk dat je ze ook écht kunt zien opgroeien en niet alleen soms bij de fokker langs gaat. Wat voor karakter zoek je naar? Ik heb mijne uitgekozen op zijn onderdanigheid (beetje tè, oeps