Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:04

God hij is wel prachtig lifaya, wat een plaatje <3

Wat fijn dat hij terecht is Fotsy! Kan me voorstellen dat je echt een hartverzakking krijgt als ze ineens verdwenen zijn :(:)

Marjan1984

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:12

O gelukkig is hij terecht.
Je zult wel wat grijze haren rijker zijn nu.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 19:26

Ohhh gelukkig!!!!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:39

Jep jaar van mijn leven ingekort :D maar ben echt gelukkig, kitten is nog veel te jong dus overleeft het nooit alleen. -O-
Dank jullie voor lieve berichtjes

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:40

Gelukkig is hij weer terug Fotsy! Kan me voorstellen dat je dik in de stress zat.

Hier aan het begin ook veel vechten lifaya. Had ook moeite om te kijken of het nou vechten of spelen was, maar het gaat nu prima gelukkig!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:45

Oh gelukkig fotsy!

Oh lifaya wat een dropje.

Ademen jullie katten in hun slaap soms ook wat harder. Ik hoor Sammie soms best goed zoals nu, hij ademt niet heel de tijd zo, maar t gaat met pauzes. Hij doet dit eigenlijk al sinds hij klein is.
Ben heel voorzichtig daarmee op dat gebied omdat hij die longontsteking heeft gehad.... Verder heeft hij niks geks...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 22:51

Sterker nog.. Neko snurkt. En hard ook. :')

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:53

Oooh dan zal t niks zijn want hij is nu alweer stil. Dus dan zal t ook wel snurken zijn :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:10

Ik heb mss ff een heel dom vraagje... Ik wil graag een pootafdruk van dushi in een tattoo laten verwerken...
Als ik met stempelspul een stempel met haar pootje maak en het erna afveeg met een baby doekje zou dat kwaad kunnen?

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 15:42

Fijne dierenarts heb ik toch....

Zit beneden op de bank en hoor opeens een kat krijsen van de pijn, dat overgaat op heel hard brommen en miepen en blazen door elkaar. Hij ligt, en wil met lopen helemaal niet op zijn linkerachter pootje staan.
Heb hem bij me gepakt, maar hij gaat echt opzoek naar een donkere plek en heeft echt duidelijk pijn...
Net de dierenarts gebeld, spreekuur is pas om 1830 en mijn kat schreeuwt het bijna uit van de pijn... Had dus graag nu meteen even langs gegaan. Maar ik moet nu dus nog ruim 3 uur mijn kat met veel pijn laten zitten..... Want ze kan hem alleen niet onderzoeken, daar heeft ze de assistente bij nodig en die is er pas met het spreekuur.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 15:44

Direct een andere dierenarts zoeken en hier nooit weer terug komen.
Belachelijk, alleen onderzoeken met assistent erbij. Er is nog nooit een assistent geweest die mijn kat of hond vast gehouden heeft als ik er zelf bij ben.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:25

Belachelijk als hij zoveel pijn heeft moet je Gewoon terrecht kunnen. Zou inderdaad ook een andere dierenarts zoeken.

Mama poes en de kittens hebben de reis goed doorstaan en liggen prins heerlijk languit op de bank kreeg ik door. Ze heeft ze vandaag ook in Nederland laten checken en helaas heeft mila wel een kleib verkoudheidje te pakken waarvoor ze antibiotica moet hebben. Dat krijgt ze dus vanaf vandaag zijn ze nu ophalen. Morgen avond halen we haar op.

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:42

Je mag van je dierenarts verwachten dat je voor spoed altijd terecht kunt. Kennelijk hebben zij een andere definitie van spoed dan een dier met ernstige pijn :\ slechte zaak.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:51

Ik kan altijd terecht bij mijn DA. Zou inderdaad zo snel mogelijk op zoek gaan naar een nieuwe DA.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:14

oeie klinkt niet goed, succes ermee, zou DA ook dumpen hoor, ooit eens met de hond een accident gehad, gingen bij de eerste de dichtste DA binnen, die zei de wond dempen en kom binnen drie uur eens terug dan is het spreekuur over, ik vlug naar mijn eigen DA gereden, was halfuur rijden, terwijl we in auto zaten had die de operatietafel al klaargezet en al de patiëntjes naar huis gestuurd, 1,5 u heeft de operatie toen geduurd, hadden we gewacht, was ze er niet meer geweest. Ik kan altijd en met alles bij mijn DA terecht, en nu wonen we op 5min dus nog beter.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:36

Ben bij de da geweest, niks gebroken maar de knie had wel een flinke tik gehad.... Dus antibiotica en pijnstillers gekregen. Moeten nu voor deze week de katten uit elkaar houden als we niet thuis zijn, en het even in de gaten houden. Kosten €62,- boh, en dat voor twee kleine prikjes. Heb vandaag in iedergeval voor de kat gewerkt op mijn werk, en morgen ook nog een gedeelte hihi

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:20

Frustrerend he! Maar je weet nu wel wat het is en nu opknappen! :(:)

Tip: folder van de Action staat vol leuke kattenspullen ivm dierendag.

Vandaag langs geweest: speeltjes, snoepjes, een kussen en speelkleed gekocht.
Bij Zooplus krabpaal/voer/CatIt speelrail/kattenbakvulling/balletjes/muisjes etc besteld. Gisteren bij Ranzijn een mandje en voer gekocht. Bij Tectake ook een krabpaal besteld.

Ik geloof dat de katteninboedel voor m'n meiden nu compleet is. :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:27

Fijn dat het nee lijkt te vallen.

Uhh Mandy, waar is je kattenbak? :)) Die staat nog niet in de lijst :P

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:29

Die heb ik al in huis! ;)
In Frankrijk gekocht, ook voerbakjes. :)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:33

+:)+ Dan heb jij nu al meer spul in huis dan ik in meer dan een jaar tijd verzameld heb :=

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:14

:o

Geloof dat ze ook nogal verwend zijn. Heb al geroepen dat ze voorlopig niets meer krijgen.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 09:16

Mao is vanochtend weer goed gekeurd . 2e enting gehad en de chip. Verder doet ze het heel goed! Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 10:49

silvericathy schreef:
Ben bij de da geweest, niks gebroken maar de knie had wel een flinke tik gehad.... Dus antibiotica en pijnstillers gekregen. Moeten nu voor deze week de katten uit elkaar houden als we niet thuis zijn, en het even in de gaten houden. Kosten €62,- boh, en dat voor twee kleine prikjes. Heb vandaag in iedergeval voor de kat gewerkt op mijn werk, en morgen ook nog een gedeelte hihi

Vind die kosten meevallen xD ik was 100 euro kwijt voor wat water (infuus) met een anti misselijkheidprikje en een ontvlooiing pipet := (wel in het weekend) Dierenartsen zijn helaas niet zo goedkoop... Die consulten... pfooee

Tonic is een terroristje, hij is degene die vaak begint met vechten/stoeien/spelen :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:45

Ik had gelukkig vorige week een gratis inenting :D
Enige wat ik heb betaald is de chip ;)
Maar over 2 weken mogen allebei mn katten voor de enting, dus dat kost vast ook wel weer genoeg.
Had in februari zo'n ellende gehad met Poekie na de sterilisatie, ze had een wondbreuk, het bleek niet goed gehecht te zijn geweest, dus alle spoedkosten die ik in het weekend bij een andere dierenarts heb moeten maken konden ze helaas niet vergoeden, maar voor het ongemak kreeg ik dan maar een gratis enting.
Ik twijfel nog steeds of dat wel helemaal goed is geheeld trouwens. Ze is toen nog opnieuw geopereerd en nog weer op controle geweest, maar er zit daar toch wel een bobbel onder haar buik. Maar dat kan ook vet zijn, ze is een beetje dik. En nu eet ze ook nog eens liever de kitten brokjes... Hoe doen jullie dat met 2 katten?

En wat hebben jullie voor materiaal in de kattenbak? Ik had altijd Catsan, maar heb nu van die silicaat korrels besteld. Eens even kijken of dat minder stinkt, want ze kunnen met zn 2en die 2 bakken goed laten stinken zeg ;)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:47

Ik had hetzelfde probleem Fioon, maar ik geef nu Nutrivet, is voor volwassen katten en kittens tegelijk.