Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LhinnOlijf schreef:Hilde hoe is het met Beau?
Vandaag heb ik mijn laatste les behendigheid gelopen voor deze cursus. Ik kan nog 2 toetsen lopen, maar door een samenloop van omstandigheden heb ik besloten om die niet te lopen. Nu zijn we beide blij en relaxt van het veld gegaan voordat ze in de stress raakte voor de raakvlakken (klapgeluid van de wip laat haar stressen & een manisch blaffende hond die geprobeerd heeft haar aan te vallen toen ze over de kat liep).
En ook de proeftoets voor de VGG (voorbereiding GG) gelopen vandaag. Kregen 98/100 punten waarvan 1 1/2 punt aftrek door mijn eigen geklungel. Nu op voor de 100/100 over 2 weken

Als zij niks vindt of het probleem kan niet opgelost worden gaan we naar een DA. Honden schijnen vaak wel tussen de 3 en 5 behandelingen nodig te hebben, dus kan best zijn dat het langer duurt. Maar je zou al verbetering moeten zien na één behandeling. Vind ik nog lastig omdat het probleem van Beau slecht te zien is, héél af en toe maar dat pootje heffen... Nouja, wie weet
het lijkt mij ook handig om zo nu en dan te gebruiken tijdens het wandelen om even de hersens aan het werk te zetten
Maar ook via via word ik vaak op wedstrijden gewezen. Netwerken helpt veel binnen je club (weet wie er regelmatig wedstrijden loopt) en/of ga eens kletsen met mensen tijdens een wedstrijd.
Vaak worden zulke wedstrijdjes georganiseerd voor de clubleden zelf ipv ook voor mensen van buitenaf.
ik wil denk ik nog 1 of 2 f debutanten doen en dan de startkaart aanvragen.