Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn baardagaam moest ook een rood/oranje vrouwtje worden, max 4 maanden oud en leatherback. Heb ik na een hele tijd zoeken ook gevonden
Ben er nog steeds heel blij mee, Heb dr vandaag nog gewassen om dr vervellen te stimuleren. Misschien kom ik als een kakker over maar ik wil dan meteen wat speciaals hebben om naar te kijken
chimello schreef:Ik kan maar beperkt reptielen houden en dan wil ik ook echt de kleuren die ik mooi vind en dan zo jong mogelijk om ze zelf gewend te maken met mijn andere dieren (katten) en dan weet ik ook zeker dat ze echt gezond zijn. Deze is al ruim 4 jaar oud en daarbij geen albino. Ben misschien kieskeurig maar ze gaan lang mee en ik heb ze het liefst hun hele leven en dan wil ik ook van een kleurtje genietenmijn baardagaam moest ook een rood/oranje vrouwtje worden, max 4 maanden oud en leatherback. Heb ik na een hele tijd zoeken ook gevonden
Ben er nog steeds heel blij mee, Heb dr vandaag nog gewassen om dr vervellen te stimuleren. Misschien kom ik als een kakker over maar ik wil dan meteen wat speciaals hebben om naar te kijken
normaal laat ze na de leg altijd haar 'nest' met rust en kan ik ze na een tijdje weghalen. Maar ze blijft nu hoog op haar poten rondlopen en graven. Kennen de baardagaam mensen dit gedrag? Verder is er niet veel aan haar te zien, ze lijkt "leeg" en de cloaca is alweer redelijk normaal.
maar albinos zijn zo cool!
Alsof ze het extra doet zoals ze naar me kijkt erna.
De reptielenarts keek er ook al van op dat ze nu al zo groot zijn.
Ach, vast gewoon een teken dat ze t lekker goed doen.
.
)*