Als je het goed doet niet, het is een kwestie van durven. Guinness is het inmiddels gewend, rechts breekt hij zovaak dat hij de wolfsklauw meer niet dan wel heeft.
Kabayo
Geplaatst: 15-04-19 20:58
KimD schreef:
Als je het goed doet niet, het is een kwestie van durven. Guinness is het inmiddels gewend, rechts breekt hij zovaak dat hij de wolfsklauw meer niet dan wel heeft.
Fietsen is de enige manier om Zig fatsoenlijk te trainen, alleen zo wordt hij moe . En AJ is in opbouw, die vindt het erg leuk maar vindt het nog moeilijk om op mijn tempo te lopen.
Senna had laatst ook een teek op zijn kop, vond ze niet zo grappig dat ik die wou pakken.
Nagels knippen durf ik zelf niet, maar zijn volgens de da goed.
Denise dat vlieg voorbij voor de puppy's er zijn. Zag ik wel bij kiwiwitje dat ze al gewoon weer al weg gaan.
Fiesten wil ik ook graag later ook met Senna. Kan ze mee als we gaan fietsen. Mag toch pas als ze een jaar is ?
Nou gisteren de 1 ste les gehad. Totaal anders als we gewend waren bij de andere school. Maar ging heel goed met Senna en ze leerde snel. Het viel mijn man gelijk al op toen ie thuis kwam.
Wij gaan zo weer naar cursus (eerste keer vervolg, volgens mij zijn alle honden daar veel ouder dan ons guppie hahaha) en morgen even een paar uurtjes naar de dierentuin, hebben toch een abonnement. Hij vindt alle dieren raar dus er valt nog heel wat te oefenen. Vorige week was hij helemaal over de zeik van een konijn.
Afgelopen zondag zag ik langs de snelweg ineens gigantisch veel honden. Ik denk hee wat leuk, hier wordt cursus gegeven. Dus ik ben zojuist gaan googlen en inderdaad ze hadden een open dag (balen dat ik het niet wist) en ze geven ook frisbeeles!
Ik ga eens even een emailtje sturen want dit is 10min met de auto ipv waar ik voor heen zat (half uur met de auto) en dus voor zowel mij als Bo een stuk behapbaarder
KimD geen ervaring met dat voer. Wel gezellige bende zo al die honden bij elkaar
Kiwitje wat schattig ik vind die puppy buikjes en pootjes het leukst haha
Simone succes! Dierentuin is wel perfecte plek om te oefenen. En bang voor een konijn, tja
Zou leuk zijn als dat wat is Denies. En handig in de buurt. Je kan altijd kijken of je een lesje kunt proberen.
Onze pup is zo smerig ze vangt muizen en kikkers (ja levende) en eet elk dood dier dat ze tegenkomt. Beetje irritant dat ze dan ook niet meer naar je toe wilt en doof is. Ze is wel trots op haar prooien, erg sexy foto ook
Simoonzel dat is wel leuk samen naar de dierentuin. Wist niet dat dat mog. Senna zou denk ik der ogen uitkijken.
Denise dat zou fijn zijn als het vlakbij kan.
Vandaag lekker wezen wandelen. Merkte al verschil met Senna. Was wel fijn zo rustig ook met de wandelwagen mee.
punjab
Geplaatst: 16-04-19 21:07
kiwiwitje schreef:
Hier vandaag lekker buitengespeeld. Alles ligt nu in coma..
Maar dus ook deze gave foto kunnen maken! Ik vind het zo grappig dat ze van die perfecte zwarte lijntjes op haar voetzooltjes heeft!
[ [url=m/WFm7yy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie ze lekker soezen in het zonnetje.
xDenies
Geplaatst: 16-04-19 21:09
Mogen honden mee de Dierentuin in? Dat wist ik niet! Al is dat voor ons ook geen sterk plan want alles groter dan een schaap is eng Koeien .. paarden ... En dan moet je HEUL HARD BLAFFEN. *irritatie* Konijnen oefenen mag je hier wel doen hoor. Zeven doodbrave super relaxte konijnen. Die stonden met Bodhipup neus aan neus door de ren heen, haha. En als de honden hier gek doen blijven zij op apen gapen liggen.
Beestjes vangen, oooh getver! Ze ligt ook zo trots naast die muis (of is het een mol ding? Wat is het!?) ... getsiejekkie ... BAAS, KUSJE!