Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
charrr91 schreef:Hier begon het ook met rijden.
Op een gegeven moment zat pip zielig in een hoekje en leek bang voor pebbles.. die was dus gebeten, tussen haar achterpoortjes, vlakbij haar edele delen.
Meteen gescheiden, nooit meer goed gekomen, zelfs niet na steriliseren van beide dames. Hou het dus echt goed in de gaten, dat ze elkaar niet verwonden.
Lady24 schreef:charrr91 schreef:Hier begon het ook met rijden.
Op een gegeven moment zat pip zielig in een hoekje en leek bang voor pebbles.. die was dus gebeten, tussen haar achterpoortjes, vlakbij haar edele delen.
Meteen gescheiden, nooit meer goed gekomen, zelfs niet na steriliseren van beide dames. Hou het dus echt goed in de gaten, dat ze elkaar niet verwonden.
Ik ga het zeker in de gaten houden, gelukkig is Diva niet bang van Muis, ik check elke dag op wondjes maar die zijn er niet gelukkig. Het lijkt vandaag wel weer wat rustiger te zijn.
Erg jammer dat het bij jou niet meer goed is gekomen! Maar wel fijn dat je Pebbles bij je ouders kan brengen en dat je ze toch kan blijven zien.
Ik heb helaas de ruimte niet voor 4 konijnen mocht ik ze definitief moeten scheiden en er maatjes bij moeten komen. Maar dat is een zorg voor later, mocht het gebeuren.