Heb je toevallig een foto Adamootje? Dit weekend mijn nieuwe terra dus mss in zijn bak aan de vinyl. Waar had je t gehaald?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ze zijn echt geweldig, en super lief en tam (voor de mensen die ze kennen that is
)
) maar die beschouw ik niet als huisdieren omdat we er verder niet veel mee doen, met de uilen wel, die gaan mee op de arm e.d.
Gewoon even langs de Carpetright o.i.d. en vragen om een couponnetje vinyl. Dat kost niet zoveel. Ik zal binnenkort eens een fotootje maken als de achterwand is bijgewerkt en het terrarium helemaal is ingericht. Nu ziet het er een beetje kaal uit.
Ontzettend grappig trouwens om baardjes te zien poepen in bad. Ze kijken er altijd zo verschrikt bij, alsof ze in hun broek poepen.
Ik hoef de kraan alleen al aan te zetten en de darmpjes beginnen al te werken. Die geur vind ik alleen wel om te kotsen, dat went echt nooit.

)
anyhoo, heb niets te klagen, se zijn heerlijk stronteigenwijs, eten als dijkers en fietsen de hele bak door, dus zal het wel niet zo fout doen.
ben benieuwd!
c_alsemgeest schreef:Wat voor bak heb je? Wij hadden een mangrove paludarium, met brak water zoet/zout. Voor slijkspringers en mangrove krabben. Daar hadden we toen ook speciale watertesten voor, en eigenlijk nooit last van aanslag gehad.
c_alsemgeest schreef:We merkte ik trouwens dat de bak pas echt goed ging draaien toen de slijkspringers er in kwamen. Toen was er meer balans.
Maar de combi met dr krabben was niet zo goed als de winkel toen deed geloven.
ondanks wat de winkel zei waren de krabben in een nacht bijna allemaal uitgemoord. Nadat het een paar maanden helemaal goed was gegaan.
) ook. Daarna kon ik me niet inhouden en heb ik haar verteld waarom het te klein is, helemaal als je 1 man en 1 vrouw hebt in zo'n kleine ruimte. Na mijn post zag ik dat de advertentie plots verdwenen was..
chimello schreef:Heb niet gelogen twee mannetjes in een bak van 60 gezien toen ik naar terrariums zocht. Sneu hoor :/
Elk mens kan toch zien dat zo'n beest die ruim 40 cm kan worden niet in zo'n mini bakje kan? Laat staan 2..