Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moet nodig eens uitzoeken wat ik wil hebben want geloof dat ik nu iets van 3 volières compleet kan vullen

Overigens zit Cheffie (linksboven) niet echt zo slecht in z'n vacht: ze lagen met z'n 4en in 1 sputnik (ik heb er 2 en 5 ratjes), boven op elkaar te slapen
Vandaar ook de duffige oogjes en rode oortjes op de foto's links en rechtsboven. 
. Wat mij betreft, geneer je niet en plaats foto's want ik vind ze allemaal geweldig
.
.
.
. De eerste barstjes in die beslissing waren er al snel en inmiddels is dat al overboord gezet. We hebben 2.5 jaar zo ontzettend veel plezier van ze gehad en vind dat toch zwaarder wegen dan de ellende op het laatst. Man en zoon (van wie ze eigenlijk waren) zijn zeer tevreden dat ik ook weer om ben
. Eigenlijk is het ook een beetje jullie schuld dat ik toch weer voor de bijl ga, want jullie plaatsen veel te leuke foto's
.
.
.
Twingo heeft een gigantisch stel ballen onder zich hangen, daar zal nooit twijfel over kunnen komen wat het geslacht is
Jeetje, heb ze nog nooit zo groot gezien 
Nu is ze helemaal verdrietig maar er is nu niet de mogelijkheid te brengen of te halen. Pffff, wat een rot situatie
freggel was ik kwijt vorige week. Die zat in de koelkast