StalMelyn schreef:Aaah, rush al zo goed gedaan.
De website voerwijzer.com kende ik niet dus gister lekker rondgekeken en brokken vergeleken. Ik kwam vooral bij Wolfsblut uit maar vond de review op de brokken slecht en heb er meerdere bekeken en doorgenomen. Hoog fosfor/fosfaat (een van de twee) en andere dingen misten die je dan zelf moest bijvoeren. De helft was koolhydraten en tevens werd geadviseerd het niet langer dan twee maanden te voeren omdat het niet goed zou zijn.
Uiteindelijk zag ik van Acana ook een Light en Fit versie. Goede review en ze krijgen wel alle mineralen etc. binnen. Echter raden ze aan dit vanaf 1 jaar oud te voeren en dat wordt Bonne pas in januari. En dat komt weer samen met een fokster die zei; maak je tot een jaar niet te druk. Mijn eigen gevoel zegt nu dat ik huidige brok blijf voeren maar wel terug op oude hoeveelheid. Dan niet 3x daags maar 2x daags. En dan daarna over op de Light en Fit Versie, die is 11% vet ipv 17%.
Uiteindelijk wil ik nog wel overleggen met een deskundige over dit plan maar dat is de volgende stap.
Ik vind het een hele prettige website dus dank daarvoor. Makkelijk zoeken, invullen en lezen etc..
Ik heb de fit en trim van Orijen. Ik kan bij Roetsj het verschil goed merken. Ze eet het graag en ziet er inmiddels weer top uit ( ok, er moet nog wat haar getrimd). Ook haar conditie is top, sinds ze hier op staat. Idd lager in vet met genoeg eiwit.
Heel veel plezier met Rush Daghara. Maar dat gaat vast goed komen.