Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hopelijk geneest het snel!
. Denk eerlijk gezegd dat alle konijnen het mij tot nu toe heel erg makkelijk hebben gemaakt, want dat jagen is nog twee keer niks en zelfs dat ben ik niet gewoon 
.

Vind dat ook altijd eng, als ze van zo'n hoogtes springen. Niet normaal hoe ze het doen steeds. Gelukkig is ze weer thuis en in orde!
), maar Loesje gedroeg zich prima. Lilly is een bang maar tegelijkertijd ook heel nieuwsgierig konijn dus als Loesje dan even ergens stil zat ging ze heel voorzichtig snuffelen, om weer weg te rennen als Loesje bewoog. En als Loesje dan even wat verder uit de buurt was snel haar schuikplek verlaten om een brokje te gaan stelen
. Het gaat al veel beter nu, ze hebben al naast elkaar gezeten, hebben vanavond uit hetzelfde bord gegeten en Lilly loopt enkel nog weg als Loesje met haar lompigheid bijna bovenop haar springt. Hopelijk gaat het morgen nog beter, dan doe ik ze denk ik zaterdag weer naar buiten. En vanaf nu haal ik die twee nooit meer uit elkaar... 
niet meer uit elkaar kan ik mij goed voorstellen.BarbaraNova schreef:oohhhh mijn vlaamse net gecastreerde is net na castratie bij mijn gevonden voedster terecht gekomen, geen idee hoe maar t was wel zo, Nu gisteren had ze een heel mooi nest gemaakt, dat ze samen waren was twee weken terug....Zij is een gewoon slag konijn en hij een vlaam, als ze drachtig zou zijn, gaat zon bevalling dan wel goed?