Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschien kwam het door hoe het werd uitgelegd, dat het gek over kwam of zo. Maar jullie reacties klinken heel logisch en eigenlijk ook zoals ik het wilde aanpakken. Naja, dan ben ik het eens met het hele boek haha
JesdaJinn schreef:Eind deze maand ga ik hier ook weer bestellen voor vlees. Nog even uitzoeken welke smaken ik doe. Heb nu 5 diersoorten, 4 vissoorten, kip en rund en pens en kip.
De 4 vissoorten eten ze niet. Zelfs grote vretert Jaxx niet. Die bestel ik niet weer.
Nu nog even zoeken welke ik opnieuw neem. Die 5 diersoorten vinden ze heel lekker.
Had ook nog 3 of 4 rollen met konijn en die vonden ze ook erg lekker. De andere 2 ook prima.
Vind vis geven toch wel een fijn idee. Daar worden ze zo mooi glimmend van en zacht.
Die donut ziet er comfortabel uit!
Uitgebreid behandelplan besproken met de dierenarts. Super tevreden over deze DA. Er zijn in totaal 'maar' twee nagels verwijderd. De rest zat nog te vast en zal er hopelijk vanzelf afvallen.

cursebreaker schreef:Ohh ik had idd nog willen reageren Kiimm. Die donut mand ziet er heeerrrlijk uit!
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Denk dat hier vooral de kat dat ding fantastisch zal vinden - en haar mand bovenop de bench moet dus binnenkort wel eens vervangen worden want die is ondertussen wel op gebruikt.
Geloof nog geen 240e betaald en heeft een A+ energielabel. Dus was echt een koopje
Is een no-frost ook, dus ik hoef 'm niet te ontdooien om te poetsen etc wat ook echt ideaal is.
Ze ligt nu in de oude mand van Arya, die Arya had toen ze pup was. Daar lag Sansa ook altijd graag in, dus die hebben we nadat Arya iets anders kreeg, bovenop de bench gelegd waar Sansa ’s nachts altijd slaapt. Ze maakt echt veel gebruik van de mand, dus ik heb het nog niet aangedurfd om ‘m echt al weg te doen haha. Ze is erg gehecht aan ‘haar plekjes’, lol.
En soms zie je d'r gewoon echt denken van 'hoe moet ik dit ding nu in godsnaam vast houden, laat staan opeten?' en dan zit ze echt een half uur te klooien. En toen we pas met kvv begonnen moest ze met de iets grovere mixen ook echt wennen als ze hele stukjes erin had. Dan werd een stuk orgaan ofzo eerst 4x in de bek gepakt en dan weer laten vallen, knagen en weer vallen en dan toch maar opeten
BARF'en zie ik ons dus niet doen, dan blijft 90% liggen denk ik hahaha. Al zou ze daar vast wel aan wennen
. Maar normaal laat ik ze een uur tot 1,5 uit de vriezer ontdooien, snijd ik de rollen en verdeel ik de porties in bakjes voor in de ijskast en dan hoef ik met de voerbeurt maar even het bakje om te kiepen bv.