Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
punjab schreef:Gefeliciteerd met Naya.
Denise hie heb je het gedaan? Word nu wel nieuwsgierig.

@ Punjab.
die oaatste foto is van leuk zo samen.
en daarna maar blijven knuffelen haha.

.
Wel heel lachwekkend, en best lief voor ons, maar achterlijk.
(Of misschien heeft Robbie net als ik gewoon goede ervaringen ermee
) Het is wel een dotje, die pup
Die twee zijn echt zo vreselijk gestoord. robbie88 schreef:Tja we gaan het zien.. ieder zijn mening. Ik ken eigenlijk zo uit de omgeving, en de vaderhond alleen vriendelijke sociale honden. We liepen hier tegen aan bij bekenden en had hier een klik mee.
Vooralsnog ben ik vooral verrast over het leerbare karakter, dus benieuwd hoe zich dat ontwikkeld.
En de border eigenaren hier zouden écht écht écht mijn Toby niet in huis willen - dat is het tegengestelde van een border: hij WIL bést luisteren, maar zijn instinct zit gewoon te diep, en als ik zeg 'kom hier', gaat hij vaak eerst nog even om zich heen kijken. Hij is al-tijd op jacht naar muizen, vogels en konijnen en hoewel hij onwijs atletisch is, wil geen enkele sportvereniging hem hebben
En dat zou ik zelf altijd kiezen boven een hond die juist de hele dag voor mij wil werken en waar de uit-knop op geïnstalleerd moet worden om te voorkomen dat je een hond hebt die 24/7 'go' heeft.
Is vanuit mij (en vanuit Kim óók niet durf ik te zeggen) niet persoonlijk op jou gericht, iedereen is natuurlijk overtuigd van zijn eigen type
(De enige hond vooralsnog hier in het topic die ze zó mogen afleveren, is Mulan
)
Ik vind eigenlijk alle honden hier heel tof, maar wel vooral heel tof bij hun eigen baasje