Jeuuuujjjj Lana voelt zich weer stukken beter! Ze niest amper meer en heeft geen traanoogjes meer en is super vrolijk (ofterwijl.. het hele huis wordt weer gesloopt en baasje loopt er enthousiast achteraan omdat lana beterrrrrr is ) Ik heb toch wat laten opsturen voor onderzoek en beide dames staan weer op een kuurtje..
Als ik wil overstappen van papierkorrels naar houtkorrels, kan dat direct of moet dat in etappes?
Fotsy
Geplaatst: 12-09-15 08:55
Misschien eerst wat mengen zo heb ik de overstap gedaan van korrels naar vlas, lukte prima, vlas genoeg hier en veel goedkoper. Nu lopen ze buiten maar er staat nog bak met vlas
Rennie89
Geplaatst: 12-09-15 10:15
Ik ben Tonic nu aan het ophalen iets eerder dan verwacht maar ik werd helemaal gek van Ginger en zijn broertjes werden ook dit weekend opgehaald dus ach waarom niet xD om 12 uur ben ik op her station en dan pak ik met Tonic de trein weer terug naar Leiden. Ik moet zelf de tweede enting geven maar dat moet dan maar. De 21e krijgt hij die
Ben nu op de terugweg met Tonic. Hij vibd het allemaal een beetje spannend en piept veel. Heb maar mn jas over de mand heen gedaan voor minder prikkels. Het is echt heel erg druk in de trein
Het ging in de eerste instantie goed, geen gegrom of geblaas... maar ginger blijft hem hard aanvallen. Niet de hele tijd maar ze rent dan opeens op hem af en zet vol de aanval in. Nog steeds zonder gegrom of blazen. Bij sonic deed ze het ook wel maar niet zo hard als bij Tonic. ... terwijl ze ook prima naast elkaar kunnen zitten als we spelen. Tonic blaast en gromt wel op het moment dat ze aanvalt. Ik houd ze dus voorlopig nog gescheiden zolang ik niet thuis ben
winnie03
Geplaatst: 12-09-15 18:02
Och jeetje ginger een echte dame! Hopelijk trekt ze gauw bij. Pakt ze hem ook echt of jaagt ze hem alleen op?
Ze pakt hem echt en bijt hem hard. Maar net zat ze zn reet af te lijken dus ik weet het niet meer lol. Gaar beest. 20 secondes hierna sprong ze weer uit het niets op hem... Ik voel mij echt een scheidsrechter.
winnie03
Geplaatst: 12-09-15 19:33
Ooh dat is wel stout corrigeer je dat? Hoe houdt de kleine man zich eronder?