Wij hebben vanochtend even lekker een verlaten gebied opgezocht. Tay wordt er alleen niet veel knapper van

[BB-ITP] Duitse herder Tay; Gremlin of stiekem een waterhond?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar, wel een 2e plek op het eerste vp
Ik loop al redelijk zonder kruk en we gaan gewoon kijken wat we kunnen doen. Ik kan gewoon nog niet voluit rennen, maar een beetje kan al wel! Beau heeft onwijs zin om aan het werk te gaan dus ben benieuwd! 
hij heeft me gisteren 2x gebeten en is zo vervelend hahaha. Alleen liep de rest nog slechter
) en als er iets fout ging is het echt compleet mijn schuld. Maargoed, ik kan hem met dit been gewoon tijdens wissels en zo niet bijhouden en op lange rechte stukken ook niet. Rennen lukt nog niet echt soepel. Toch gaat het al beter dan verwacht 
Heel blij, lijkt me onwijs leuk! Krijg binnenkort meer informatie, ben erg benieuwd. Geen idee of ik er wat van ga bakken, maar we gaan het zien
Odin schreef:Wat een leuke nieuwe uitdaging Hilde!
Het is wel wat gek, want met Beau heb ik op behendigheidsvlak nog niks bereikt. Ik twijfel nog steeds of ik hem meeneem het volgende seizoen in. Hij heeft vandaag weer laten zien dat hij het een mooi spelletje vindt en dat hij, als ik beter word, best een stabiel en redelijk snel rondje kan gaan lopen. Ik moet even zien hoe hij straks zijn mandje uitkomt.. 

Odin schreef:Persoonlijk heb ik het liefst agilityles van iemand die zelf al minimaal 1 hond op aanzienlijk wedstrijdniveau heeft gebracht, maar de gemiddelde (beginnende) agility-enthousiasteling wil gewoon leren hoe het spelletje werkt zonder verdere ambities, dus in dat geval volstaat een jonge enthousiaste meid als jij met inmiddels veel hondenervaring en nog volop lerende prima.