Hier mensen die naar de Exo gaan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
onbarefeet schreef:[ [url=m/w5W2XJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Geen idee waarom de kwaliteit v.d. video opeens zo slecht wordt bij het uploaden, jammer)
[ Video ]
Mijn oude mannetje leeft gelukkig nog steedsLekker even in de hangmat genieten van het weer vandaag
En heel veel sterkte met je gerbil finnens!
finnens schreef:Hallo, ik kom weer even binnenvallen omdat ik ergens mn bezorgdheid kwijt moet.
Ik heb het gevoel dat het niet meer zo lang duurt voor mn gerbil dood gaat. Ze is de laatste tijd al best sloom en valt soms zomaar om. Ook soms een dicht oogje maar vandaag is het helemaal slecht. Allebei de oogjes zitten helemaal dicht maar geen prut oid, verder staat de hele vacht omhoog en het is gewoon een triest beeld. Ze eet en drinkt wel en graaft ook. Ik vraag mij af of een da oid hier iets aan kan doen of het puur ouderdom is, ze is alweer drie jaar ongeveer. (Der vriendinnetje is al overleden) Vind het heel naar om der zo te zien.
finnens schreef:Niet bijdehand bedoeld maar wat zou een da voor der kunnen doen behalve een spuitje.. heb al zo vaak meegemaakt dat ze dom advies geven met zo een mini knaagdier. Zit inderdaad te overwegen wat erger is haar zo laten of de stress van reizen en da maar als het da wordt is het inslapen.