Ziet er wel grappig uit haha. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ziet er wel grappig uit haha. BarbaraNova schreef:Nou maar hopen dat vandaag de 13de een mooie dag wordt, Jack wordt zo onder roesje gebracht en rontgenfoto gemaakt van de kaak, de ontsteking wordt weg gehaald mits het bot niet is aangetast. Als laatste wel het geval is, laat mijn dierenarts hem gelijk inslapen, hij is net een jaar oud pffff
BarbaraNova schreef:Nou maar hopen dat vandaag de 13de een mooie dag wordt, Jack wordt zo onder roesje gebracht en rontgenfoto gemaakt van de kaak, de ontsteking wordt weg gehaald mits het bot niet is aangetast. Als laatste wel het geval is, laat mijn dierenarts hem gelijk inslapen, hij is net een jaar oud pffff

.
), met het plan om ze weer eerst even op neutraal terrein samen te zetten als Lilly zich iets beter voelde. Dat heb ik gisteren gedaan, heel de ren nog eens veranderd van inrichting, nieuw laagje zand erover, tunnels dichtgegooid, kortom zo "nieuw" mogelijk gemaakt voor beiden, en ze terwijl onder toeziend oog samen gezet in een panelenrennetje. Denk dat Loesje op dat moment nog banger was dan Lilly, helemaal in de stress, super snel ademen
. Leek me echt niet gezond dus snel de ren afgemaakt en het er dan maar op gewaagd ze daar meteen samen te zetten. Loesje was super lief maar Lilly dus nog steeds doodsbang voor haar. Terwijl Loesje buiten die ene keer dat ze achter Lilly heeft gelopen echt niets verkeerd doet. Ik hoop maar dat Lilly snel weer bijtrekt en dat ook haar snot binnen een aantal dagen weer is zoals het was.