Het is ook afhankelijk hoe dikke vrienden ze waren, als ze door de ander 'veel op haar kop gezeten' werd zal ze misschien zelfs de rust wel even prettig vinden

Zoek is waar jij je gerust bij voelt, dat is minstens zo belangrijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilja_1997 schreef:Wat een leuke foto's Marjan
Snachts buiten kan prima indien ze dat gewend zijn. Anders echt even wachten totdat de nachten niet meer zo koud zijn en uiteraard een goed warm binnenhok.
Wat leuk pandameisje! Ik weet niet wat voor een hok je hebt, maar met fijn gaas kunnen ze er echt niet zomaar door.![]()
Hier is eindelijk de nieuwe flat zo goed als af. Nog een deurtje en wielen eronder. Bovenste twee etages al in gebruik
DubbelDun schreef:Ik zou sowieso geen cavia's buiten willen hebben als er ook marters zitten. Cavia's zijn prooidieren, dus hoe veilig denk je dat die zich gaan voelen ??
Ilja_1997 schreef:Marters kunnen in principe overal zitten toch? Je weet nooit of ze komen of niet.. Zolang ze een goed dicht nachthok hebben zodat ze niet oog in oog hoeven te komen stel er komt er een dan is dat toch geen punt?
Volgens mij is het deze. Je kunt het gewoon per meter oid kopen. Ze knippen dan gewoon een stuk van de rol af in de winkel.
https://www.welkoop.nl/winkel/tuin/werk ... ast%20gaas
DubbelDun schreef:Pandameisje schreef:heeft iemand een idee hoe je de steenmarter uit een cavia hok kan houden want die leven helaas ook in de schuur.
Duidelijker dan dit kan toch niet
Er leven dus steenmarters in de schuur waar ze ook de cavia's wil gaan houden.