Katten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 01:41

Ik heb met mijn verhuizingen juist gezorgd dat de katten er al waren.
Gewoon al hun spullen en zijzelf in een slaapkamer oid geparkeerd, briefje op de deur dat die kamer verboden toegang was en als alles in huis stond de katten rustig laten rondkijken.
Laatste verhuizing zaten ze er al twee weken ivm de warmte (appartement was 30-35c en nieuwe huis 14-20c), tijdens het klussen en verhuizen sloot ik ze op en buiten dat liepen ze vrij rond op de net geverfde ruimte na dan.
Werkte perfect moet ik zeggen, beide stressgevoelige katten hadden ruim de tijd om te wennen en ik sliep er ook op een luchtmatras tot er een hem als trampoline had gebruikt en daarbij had lekgeprikt. :+
Daarna werd mijn eigen matras alvast oververhuisd waardoor ik er alsnog kon slapen. :)

DideH

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:10

Afbeelding

In het kader van gekke zitplekken... dit is toch wel een van zn all time favorites en dan haalt hij het liefst al mn schoenen overhoop :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:30

:))

Mijn vriend woont al in het huis. Doe eerst mijn spullen en dan de kattenkamer.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 16:36

Afbeelding
Zalig toch...

De grijze is mijn Noorse boskat dame van jaar of 14. De rode mijn Coon-heer van jaar of 8...

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 16:38

Luizenleventje {:}

DideH, wat een kat. :')

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:24

Sem_ schreef:

Ja ook altijd superfijn dat ie voorkeur heeft om op de suede schoenen te gaan zitten :') Dan zit ik met klanten om tafel en dan kijk ik naar mn schoenen en denk ik; uwww... kattenharen.... :roll:

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:27

DideH schreef:
Sem_ schreef:

Ja ook altijd superfijn dat ie voorkeur heeft om op de suede schoenen te gaan zitten :') Dan zit ik met klanten om tafel en dan kijk ik naar mn schoenen en denk ik; uwww... kattenharen.... :roll:

Ik heb dus in elke tas zo'n roller. Ik vind al die haren op mijn kleding echt ellende!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:37

Ja die heb ik ook wel gelukkig :j Alleen is het niet zo charmant om die uit de tas te halen op het moment dat je al in gesprek bent met mensen := Dan is het innerlijk doodgaan en hopen dat ze het niet zien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:37

Ik draag thuis meestal een ‘huispak’ want anders ben ik inderdaad een harige aap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:40

Afbeelding
Afbeelding
Onze Yuuna en haar rietje, haha

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:01

Poes, poes, poes, poes, kom van onder de douche :D
Afbeelding

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:11

Mooie douche ook Sharon! Mr. Grey is thuis, hij zit boven, onder het bed en komt niet naar beneden en iedereen zegt dat het goedkomt, maar zo voelt het helemaal niet....... ;(

Ik heb Almo Nature, de brokjes die hij kent, snoep, water en een kattenbak boven......

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:18

Jawel.. geef het wat dagen!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:53

Komt goed! Geef het tijd. Het is een grote stap he van waar hij alles kende naar alles onbekend.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:56

Thanks jullie :+:

Ik weet niet zoveel van katten.
Stom ook. Ik had me ingelezen, youtube filmpjes bekeken en het huis ge catified en nu ben ik toch onzeker. Maar ik geloof jullie, en dit helpt echt enorm :+:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:10

Die van mij zat de eerste dagen veel achter de bank weg gekropen. Maar wel eigen mandje met deken mee gekregen.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:54

Oh wat spannend Avalanche maar gefeliciteerd! Geef 'm wat tijd, het is ook niet zomaar iets om te verhuizen!

Die katten haren zijn hier ook een crime ja.. Soms heb ik wel eens spijt van 2 witte katten := Maar ze zijn heel lief <3

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 23:03

Avalanche81 schreef:
Mooie douche ook Sharon! Mr. Grey is thuis, hij zit boven, onder het bed en komt niet naar beneden en iedereen zegt dat het goedkomt, maar zo voelt het helemaal niet....... ;(

Ik heb Almo Nature, de brokjes die hij kent, snoep, water en een kattenbak boven......

Het komt echt goed, geef hem waf dagen de tijd. Katten zijn bijzondere dieren wat dat aangaat.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 23:07

MerleSimone schreef:
Oh wat spannend Avalanche maar gefeliciteerd! Geef 'm wat tijd, het is ook niet zomaar iets om te verhuizen!

Die katten haren zijn hier ook een crime ja.. Soms heb ik wel eens spijt van 2 witte katten := Maar ze zijn heel lief <3

[ [url=m/fGDjdI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan val je inderdaad weer samen, met die harige bastard in je armen, in slaap en dan vergeet je alle nadelen weer <3

Komt goed Avalanche!
Toen ik op vakantie was is die van mij uit logeren geweest bij mijn ouders. Heb toen alles meeverhuisd met hem (incl. Krabpaal). Eerste 2 dagen heeft hij daar alleen maar onder de tv kast gezeten, maar daarna kwam hij los en ging hij weer lekker op avontuur en ging hij weer op schoot liggen :j

Toen ik hem uit het asiel haalde heeft dat bedverstop-verhaal maar 1 dag geduurd bij mij. Komt wel weer goed!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:45

Komt zeker goed, maar snap je gevoel.
Ik had dat ook en weet dat het voor mij ook gaat komen weer met de verhuizing (kan al huilen bij het idee :o ).

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:12

Oh ik ben een watje als het om die beesten gaat.... Verschrikkelijk....

Vannacht is hij op verkenning gegaan wel :) ik krijg hoop

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:13

Dat zijn de eerste stapjes!!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:15

Oh dan komt het wel goed. Hij heeft boven wel alles wat hij nodig heeft :) ik wil hem niet dwingen

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:24

Mandyy schreef:
Komt zeker goed, maar snap je gevoel.
Ik had dat ook en weet dat het voor mij ook gaat komen weer met de verhuizing (kan al huilen bij het idee :o ).

Best kans dat dat een heel stuk minder tot zelfs vrijwel afwezig is. :)
Hun vertrouwde persoon en spullen gaan mee, dat scheelt een hoop.
Mijn bangerikje liep binnen een halve dag rond alsof het nooit anders was terwijl die bijna twee weken onder mijn bed heeft gebivakkeerd toen ze bij me kwam wonen.
Maar ook al zou het meer tijd nodig hebben: het komt goed, echt waar. :)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:41

Hier met de verhuizing vonden ze het eigenlijk wel prima. Hun spullen waren mee en dat ging eigenlijk heel goed. Alleen Kito durfde de open trap niet op en niet af. En waar ik ben moet hij zijn. Dus eerste paar dagen naar boven en beneden gedragen en langzaam aan geoefend met de trap op en af lopen. Dit gaat nu prima. Vannacht heeft Zika de deur van de keuken en van de garage open gemaakt dus ze hebben de garage kunnen verkennen :') niet helemaal de bedoeling maar goed ze kunnen nergens heen gelukkig.