Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:09

ik zeg vaak 'uh!' al doet Ikke weinig wat niet mag. Ik denk dat ik wel strenger moet zijn. Ik vind het wel lastig omdat hij nog tam moet worden om dan af te straffen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 22:12

Afbeelding

Voor het eerst in al die tijd samen op schoot. <3

Dietje moet normaal niet zo heel veel hebben van meneer de burgemeester. Ze tolereren elkaar wel maar dietje smeert hem dan vaak al snel. :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:13

Aan het begin had ik de plantenspuit wel ergens klaar staan. Nu roep ik gewoon HEE of NEE soms in combinatie met een tikje. Of ik klap hard in mn handen en roep nee. Bijv. als ze mn stoelen weer eens als krabpaal gebruikt :(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 22:16

Froukje schreef:
Roosch schreef:
Ik bulder altijd naar Neko. "Potjandriepoesjes " werkt heel goed . Dietje geef ik wel es een por want die is doof. Maar over het algemeen zijn ze heel erg braaf en lief.

Kedi ligt nu lekker bovenop me te knorren en Neko komt vannacht lepelen. Zoals altijd. :+:
Geweldig!! :') :')

Het werkt prima hoor. :Y)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:19

Mowgli heeft voldoende aan een 'uhuh, maggenie :)' en in extreme gevallen een vederlichte aanraking met een vingertop, waarna ze minimaal een uur bang weggekropen zit. :(:)
Porthos krijgt gerust een douw, een brul of een klein tikje.
Tikje is overigens eerder een porretje/prikje, geen mep oid. :)
Vingerknip is ook berucht hier, net zoals een 'don't even think about it' of een 'wáág het es' als je ziet dat ze wat aan het bedenken zijn. }>

Vanmiddag lag Porthos op m'n schoot te slapen, Mowgli kruipt tegen me aan en Porthos doet 1 oog open wat voor Mo weer reden was om ff heibel te zoeken want 'mamaaaaa, hij kijkt naar me! :roll:'. :x
Dan mopper ik ff wat in de trant van 'potdorie, jij komt er zelf bij liggen dus ook niet miepen >;)' en dan is het vaak wel weer goed. :+

Froukje
Forever young

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:25

Dat geloof ik graag, Roos _O- Hoe kom je erop :')

Milo reageert inmiddels heel fijn op een "NEE" en kan je dan ook heel geërgerd aan kijken als je hem betrapt op het bedenken van iets stouts :+
Milou is eigenlijk best braaf, dus die heeft weinig straf nodig. Reageert ook een stuk minder goed op nee :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 22:31

Heb er nog wel meer. :')

-Alle poesjes op een stokje, het moet niet gekker worden.
- als poes stout is, is hij/zij een donderpoes.
-De potjandriepoesjes wordt ook wel es afgewisseld met nondepoes.
- als ik ergens tegenaan loop dan is het een "poezenzooi".

Ik heb zo mijn eigen censuur. :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:17

Haha roos hoe bedenk je het :')
Die neko blijft toch n knapperd he <3

Dushi reageert soms op nee en soms (na2x gewoon wegzetten) zet ik haar ook wel eens aan het nekvelletje weg:p
Wel moppert ze dan ook terug als ik op haar mopper haha

Ze is baldadig trouwen :o hihi ze mag nu af n toe op bed maar slapen zit er nietmewr in dan :/ word dan compleet geterroriseerd :')
En als ze dr gekke uurtje heeft en ik loop door wat zij op dat moment haar gebied vind krijgt mijn been een attack...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:28

Roos, goed bedacht! :))

Nog een weekje! :):)
Eerst nog even shoppen voor ze! :) al een winkelmandje vol bij Zooplus.
Hebben jullie nog tips voor leuke sites?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:37

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:41

Mandyy schreef:
Roos, goed bedacht! :))

Nog een weekje! :):)
Eerst nog even shoppen voor ze! :) al een winkelmandje vol bij Zooplus.
Hebben jullie nog tips voor leuke sites?

Een lekker mandje vinden ze vast fijn.

Ik heb deze voor Sammie:

Afbeelding
En dan de grijze!
Op www.dierenvilla.nl

Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:49

Ik heb deze:
Afbeelding
Verder liggen er kleedjes, een grote Dikkie Dik, een pillow pet en er staan 3 reismandjes.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:58

Thanks voor de tips! :D

Mandje heb ik een hele leuke gezien van Lief!
Heb er nog wel een nodig sowieso. Nog even kijken en eerst even jullie links bekijken. :)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:00

Ik heb deze met een badhanddoek erin, was toen in de aanbieding bij de gamma :+
Afbeelding

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:01

Van lief is ook zeker leuk! Heb hiervan een kleedje liggen op de stoel.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:36

Beetje overbelicht, maar dit is de 'kattenkast'. :)
De bovenkant en iig de onderste rij vakken zijn voor de katten en wellicht uit de rij erboven ook nog 2 vakken.
Afbeelding

Buiten wat je ziet is er nog een transportmand, een kattenbak, er staan nog 2 voerbakken en een waterbak en er slingert het een en ander aan speelgoed rond.
Ook zijn de vensterbanken vrijgehouden en heb ik in het halletje onderin een stellingkast nog een krabmat.
Er komt wsl nog een hoge krabpaal/krabton bij, al dan niet zelfgemaakt. :)

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:08

Gebruiken jullie katten die mandjes nou? Ik zie altijd zulke leuke mandjes maar ben altijd bang dat ze het vertikken om erin te gaan liggen.

Lappes ligt op haar rug op m'n schoot met alle poten wijd, diep in slaap :')

Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:30

Verschilt een beetje per kat maar ook per periode. :)
Mo heeft een hele tijd vertikt om in dat roze mandje te liggen en toen ik hem weg wilde geven lag ze er ineens in. :')
Zolang hij ergens op staat (vensterbank, kast oid) gebruiken ze hem vaak maar zet hem op de grond en hij is ineens afgekeurd. :+

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:07

Zoals je ziet ligt Sammie erin! :D
Ook best vaak eigenlijk.

Had een leuk mandje gekocht en dus die neer gezet en het oude mandje in de schuur.
Hij vond het nieuwe mandje maar niks.
Volgende ochtend was Sammie in de tuin en was mijn moeder hem kwijt, ze ging zoeken in de schuur en toen was die tussen de planken gekropen in z'n oude mandje :')

Heb toen weer z'n oude mandje terug gezet en t andere mandje ergens anders maar nog ging die er niet in, dus heb ik die maar verkocht.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:13

Ze slapen hier elke nacht in hun mand, overdag nooit. Dan liggen ze liever beneden op de bank.
Had bij zooplus punten gespaard die voor de 31ste op moesten, dus zo'n schapenvacht bestelt. Maar daar kijken ze niet eens naar om ^) Milou heeft er wel geteld 2 minuten op gelegen :')

Pff, weet niet wat er met Milo is, maar die ligt nu al een week hele dagen op de bank te slapen. Verder oogt hij absoluut niet ziek oid en 's avonds gaat ie ook rustig nog een paar uur naar buiten om wat muizen te vangen, maar ik snap er niks van.
Normaal is ie hele dagen buiten en nu nog maar een paar uur, hooguit. Hoop niet dat hij ineens veranderd in zo'n dikke vette luie kater..

:+

Afbeelding

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:23

Pukkie slaapt op alles wat zacht is of waar hij zich kan verstoppen. Denk aan een stapel ongevouwen schoon wasgoed waar hij helemaal tussenkruipt, zelfde met de plaid op de bank. Maar ligt ook op zijn bontkleedje dat dan weer op de krabpaal ligt, of op mijn lekker zachte stoelen, beschut onder de tafel.

Poekie slaapt alleen boven op de krabpaal, op mijn bed en heel soms in haar mandje voor het raam van de balkondeur (als ik niet op tijd uit bed ga dus haha, dan blijft ze dus wel in de buurt, maar gaat ze vast naar buiten kijken). Heb gewoon een mandje gehaald bij de Action. Ze komen beide vanuit de weilanden gered voor een warm huisje, dus vond dat ze zich niet verwend mogen gedragen haha en gewoon in hun mandjes moeten slapen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:29

Hier hebben ze buiten het mandje nog 3 transportmanden, 2 knuffels, een stuk of 5 stoelen, 2 krabpaalhuisjes (en de rest vd krabpaal), m'n bed en 2 vensterbanken.
Keus zat dus. :P

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:55

Afbeelding
Zo hele katten kast hier boven, leuk. Hoef ik thuis niet mee aan te komen.

De kittens zijn 6 a 7 weken geschat van de week door de dierenarts in Griekenland en vliegen zondag naar Nederland. Dinsdag avond gaan wij Mila ophalen. Ze eten hun buikje al lekker vol en het schijnt een erg lief sociaal katje te zijn en erg ondeugend. De bijdehandste van het stel.

Alle spulletjes al gekocht bijna. Alleen nog een tuigje zodat ze aan een tuigje naar buiten kan.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:22

Ach jeej wat een leuk nestje <3 wat zijn ze nog klein <3

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:26

Ja leefden van de straat natuurlijk dus van wat ze kregen. Krijgen nu gewoon voer en worden al dikker ook zei ze. Zijn ook ontwormt en ontvlooit vandaag.

Dinsdag avond duurt nog zo lang, aha. Maar maandag ophalen is geen optie als ik dinsdag heel de dAG moet werken.