Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaya_ schreef:@KimD heeft de laatste pup zijn forever home nog gevonden? Hoe is het met Dana? Helemaal hersteld?
KimD schreef:Shaya_ schreef:@KimD heeft de laatste pup zijn forever home nog gevonden? Hoe is het met Dana? Helemaal hersteld?
Nope, ziet er naar uit dat wij binnen een half jaar van 8 naar 11 honden gaan maar prima. Gelukkig is het wel een leuke reu, anders had ik wat meer moeite gedaan om hem kwijt te komen gok ik.![]()
Dus we hebben binnenkort vijf onder vijf.![]()
Dana is gelukkig weer helemaal de oude, jaar melklijsten zijn opgetrokken en bijna niet meer te zien. Trainen laten we wel nog even achterwege, dat ze eerst maar even lekker relaxed en hersteld.
Larissajulia schreef:XSannee lastig dat Evi grote honden nu wat spannend vindt, maar dat kan ik me inderdaad ook wel voorstellen als ze af en toe zo wild op haar af komen stormen. Hopelijk doet ze ook op training wat goede ervaringen op zodat ze het minder spannend gaat vinden! Fijn dat ze alweer wat meer vertrouwen krijgt!
Helaas is er niet echt een hele duidelijke groepsfoto, hopelijk heeft de vereniging die misschien nog gemaakt maar wij hebben er allemaal niet echt aan gedacht. Ik heb wel deze foto waar ze alle 7 vaag op staan. Zo zie je niet heel veel verschil, maar er is echt geen een hond hetzelfde. Sommige zijn heel donker, andere (waaronder Charley) juist veel roder/lichter. Een aantal zijn heel smal gebouwd, weer een aantal (waaronder Charley weer) juist best wel breed. En een aantal hebben echt de hoge poten en het elegante van de Harzer Fuchs, terwijl Charley bijvoorbeeld best wel korte pootjes heeft haha
[ [url=m/KyWy5v.webp]Afbeelding[/url] ]
Oja en we hadden nog een stukje gewandeld met een zusje en broer van hem. Die slankere voorste met hoge poten is zijn zusje, dan heb je die donkere dat is zijn broer en Charley zit daar achter maar daar zie je wel dat hij een stuk roder is
[ [url=m/wFFdq8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeetje 11 honden, ik heb m’n handen al vol aan 1