Nayomie schreef:Eens met bovenstaande reacties. Dit is geen foutje meer te noemen en met 1 jaar al een nestje...nee, niet mijn ding
Wij gaan een afspraak maken voor castratie bij Zhiva. Hoewel we er over nagedacht hebben om het niet te doen, heeft ze nu 2 a 3 maand alleen maar veel last er van gehad en ik zie het zelf niet zo zitten dat ze elke loopsheid 2 of 3 maand niet tot te weinig eet en dat ze er zelf ook zo'n last van heeft. Onze DA doet de laparoscopische manier, iemand ervaringen daarmee?
Ik breek even in, lees vaak mee maar reageer bijna nooit (meer). Pomme is in februari laparoscopisch gecastreerd. Ze heeft van de operatie zelf echt heel weinig last gehad. Heeft ook nauwelijks omgekeken naar de wondjes. Die genazen ook heel netjes trouwens, er is nu - ongeveer een maand later - eigenlijk niks meer van te zien. Pomme vond het vooral stom dat ze van mij even niet mocht rennen en vliegen

Pomme reageerde trouwens wel vrij pittig op de narcose, maar dat had verder niet met de ingreep zelf te maken.