Beauty1love, die is gaaf zeg! Maak je die ook op bestelling? Ik moet nog steeds een nieuwe riem voor Dundy die ongeveer een halfjaar geleden zijn riem kapot maakte. Hij loopt al die tijd met een afdankertje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:Heidewachtels zijn 1 van de weinige jachthonden die ik oprecht leuk vind
Skippy01 schreef:Zoe_97 schreef:Heidewachtels zijn 1 van de weinige jachthonden die ik oprecht leuk vind
Haha, yes, common ground gevonden!![]()
![]()
Ik vind de meeste jachthonden leuk, maar heidewachtels zijn gewoon zachte, vriendelijke en ook aardig gezeglijke jachthonden. Dus ik snap wel dat die ook 'goed vallen' bij mensen met andere rasgroepen.
Is toch echt wel heel anders dan een beagle of een working cocker inderdaad(ik snap ook echt heel goed dat mensen beagles niet tof vinden, ook al vind ik ze zelf bijv echt geweldig, hele goede ervaringen met die van mijn neef gehad en dat dier is toen ik maaaaanden plat op bed moest liggen ivm ziekte zo vaak stiekem naar boven geklommen en bij mij komen liggen)
Zoe_97 schreef:Ook lekker veel will to please. Ik heb een heidewachtel al enkele keren op show uitgebracht en getraind. Ze is zo heerlijk meewerkend. Leert gewoon even snel al mijn border collies