@tarzan: je bedoelt met het warmte verschil? Voor nu was het vandaag 18 graden maar echt heel veel regen gehad. Verder hebben ze hier in de huizen geen centrale verwarming, dus gelukkig valt het verschil opzich wel mee. De temperatuur wisselt deze tijd van het jaar heel veel. Over een paar dagen is het weer 26 en zon.
Ik wil ze denk ik binnen halen in de 'winter' (lees: dat is voor ons soortvan herfst). Of eigenlijk voor de winter begint, zodat ik ze op regendagen binnen (in de aangebouwde garage) kan hebben. Op z'n koudst wordt het hier snachts net iets onder 10 graden in de winter, en overdag tussen de 13-18. Het probleem is alleen de wind/regen die we hier dan heel veel hebben. Ik krijg de kooi niet water/wind dicht. Tenzij ik er een dik stuk plastic overheen gooi, maar dan is het pikzwart en krijgen ze ook geen frisse lucht.. Weet niet zo goed wat ik er mee moet doen , dus ik denk dat binnen halen in ons regenseizoen/winter het beste is voor ze? Wat denken jullie?
charrr91
Geplaatst: 11-03-19 22:22
Van het weekend mijn ouders op visite gehad. Mijn vader wou graag schaatsen kijken (mannen he). En dat vond pebbles maar wat interessant! Heeft een hele tijd naar de tablet zitten staren haha!
Aaah die Blik toch, heerlijk Laughter oooh je woont in Afrika, dan heb ik niks gezegd .. (iets met een geheugen die ik tijdens de bevalling ben verloren ) .. ik zou ze als ik je omschrijving lees binnen halen van de winter
Wat een mooie tunnel voor ze Rebecca Passen ze daar wel doorheen eigenlijk?
Haha wat grappig dat ie zo naar de tablet blijft kijken!
Ja ik denk dat binnen misschien toch wel de beste optie is idd... dik plastic voor regen-wind dicht en dan geen frisse lucht en daglicht is ook niks. Maar een natte ren/hok al helemaal niet.
Wat een leuke tunnel!! Die wil ik ook nog eentje
@sabine, sorry maar ik kan echt niet zien wat er in je foto te zien is ik zie waar de konijntjes zitten, maar verder niet zo veel haha. wat deden ze?
Pffff ik had ze dus gister eventjes op bed, en ondanks ik er een dik oud deken op had gegooid voor eventuele ‘ongelukjes’ (vorige x hadden ze er niet op gepoept oid).... ik ging gister avond naar bed en ik dacht...waarom is het nat naast m’n kussen? Had Lily er geplast en is het door het deken heen gegaan, op m’n kussen, op m’n knuffel uit Nederland ( ), op het hoeslaken, WOW wat een grote pies! Alles verschonen om 11u savonds haha. Nou. Die mogen er ook niet meer op leg t deken voortaan wel op de grond ofzo... ben alleen bang dat ze dan door de hele slaapkamer gaan lopen en onder het bed gaan etc.
Vandaag woningbouw over de vloer , ze wouden ze al opeten . Jaagden Tarzan op (haha nee tuurlijk niet die rende net weg voor ze , laat ze maar in de waan dat ze op jacht waren ) , en wouden ze al opeten