petitparis schreef:Je hebt hem ook fout bevestigd. Maar dat type halsband vind ik ook niet zo handig (gesp moet door de ring waar je leiband aan bevestigd), al heb ik ze ook gehad.
Oh echt? Dat wist ik niet haha..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melissac schreef:Bentley vind het tegenwoordig erg leuk om voor het oversteken op een steen te zitten.![]()
[ Afbeelding ]
We hebben overigens een nieuwe halsband gekocht omdat die andere te klein werd maar ik wil van de week even een andere kopen omdat ik deze niet fijn vind..
Zoe_97 schreef:Ik heb enkel halsbanden met een metalen gesp (zoals je riem in je broek) sluiting. Al veel te vaak gezien dat zo'n plastieke prutsklipje (ook van de dure "goede" merken) het plots begeeft. Ik heb 1 lederen handgemaakte halsband maar mijn favoriet is een nylon van feeplast, de Daytona.
https://www.ferplast.com/gb/daytona-c.html
djinnie schreef:Spannend, Madelief. Waarom halen ze de baarmoeder sowieso niet weg? Eén van de voordelen van sterilisatie/castratie van de teef is toch juist geen kans meer op baarmoederontsteking? Zo had ik het althans begrepen. Vandaar dat teven normaliter niet gesteriliseerd, maar gecastreerd worden (in tegenstelling tot mensen, die worden juist gesteriliseerd ipv gecastreerd)
.