petitparis schreef:Je hebt hem ook fout bevestigd. Maar dat type halsband vind ik ook niet zo handig (gesp moet door de ring waar je leiband aan bevestigd), al heb ik ze ook gehad.
Oh echt? Dat wist ik niet haha..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melissac schreef:Bentley vind het tegenwoordig erg leuk om voor het oversteken op een steen te zitten.![]()
[ Afbeelding ]
We hebben overigens een nieuwe halsband gekocht omdat die andere te klein werd maar ik wil van de week even een andere kopen omdat ik deze niet fijn vind..
Zoe_97 schreef:Ik heb enkel halsbanden met een metalen gesp (zoals je riem in je broek) sluiting. Al veel te vaak gezien dat zo'n plastieke prutsklipje (ook van de dure "goede" merken) het plots begeeft. Ik heb 1 lederen handgemaakte halsband maar mijn favoriet is een nylon van feeplast, de Daytona.
https://www.ferplast.com/gb/daytona-c.html

Hij had een nieuw vriendinnetje 

Maar dat telt niet. Denk dat je het zo goed aanpakt hoor.
djinnie schreef:Spannend, Madelief. Waarom halen ze de baarmoeder sowieso niet weg? Eén van de voordelen van sterilisatie/castratie van de teef is toch juist geen kans meer op baarmoederontsteking? Zo had ik het althans begrepen. Vandaar dat teven normaliter niet gesteriliseerd, maar gecastreerd worden (in tegenstelling tot mensen, die worden juist gesteriliseerd ipv gecastreerd)
.
waren we net naar de vennen met Enzo, kwamen we een vrouw tegen. En Enzo liep er gewoon even naar toe (niet wild of springerig). Die vrouw direct helemaal paniekerig, dus probeerde Enzo bij me te roepen. Gaat ze wild met haar armen zwaaien en wilde ze Enzo gaat slaan!!
werd daar spontaan ZO agressief van! Geroepen dat ze met dr poten van m'n hond af moest blijven. Zegt ze: 'hou je hond bij je!'. Zeg ik dat ik dat best wil doen maar dat ze ook moet beseffen dat dit een honden losloopgebied is. Gaat ze dat ook nog glashard ontkennen!! Maf mens. Ga haar toch ook niet zomaar een mep verkopen?!? Alleen al het idee dat ze Enzo wilde slaan maakt me zo woest
Hoe gaan jullie hier mee om? Valt hierop te oefenen of is dat onbegonnen werk? Wij willen Mika zo lang mogelijk reu houden maar dit soort geintjes moeten dan toch niet te vaak gebeuren...