Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Warboel schreef:Ot heeft gelukkig vooralsnog geen last van schijnzwangerschap, houden zo hopelijk!
Ze is wel weer enorm ribbig door het slecht eten tijdens dr loopsheid, af en toe zou ik echt willen dat ze de eetlust van een labrador had![]()
x_Jeanine_x schreef:Hier nog een slodervos in huis...
Alleen nu even alle knuffels verstopt. Ze is iets schijnzwanger. Hond van m'n schoonouders is gedekt... Dus even aankijken.
Berryz schreef:Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren, omdat er hier wel meerdere zitten met meer dan 1 hond.
Collega haar hond is waarschijnlijk drachtig (niet expres) en voor Apollo zou het natuurlijk fijn zijn om een maatje te hebben. Vooral wanneer ik ben gaan werken.
Echter krijg ik vooral te horen dat het een slecht idee is om al een tweede hond bij te nemen.
Nu vind ik eigenlijk niets online IVM het houden van twee pups met verschillende leeftijden. Enkel over oudere honden en pups of nestgenoten.
Wat denken jullie over twee pups met een leeftijdsverschil van 10 maanden?
Is er verhoogde kans op jaloezie op deze leeftijd?
(Ik hoop dat ik juist gerekend heb, Apollo is nu 5 maand oud)
Hij wordt zoiso binnenkort gecastreerd.
Uiteindelijk heb ik nog wel tijd genoeg om het aan te kijken, maar ik bereid me graag op tijd voor.
ZoZenn schreef:Weet iemand een leuk bedrijfje dat kleurige portretten maakt van honden? Ben opzoek naar iets leuks/geinigs/interessants.
cinniz123 schreef:ik zou het dan weer wel aandurven maar miss kom ik daar nog op terug.
Guapa is ook 1,5 jaar als de volgende komt.
Parel was 2 en dat heeft ook geen problemen gegeven.
2 pups uit het zelfde nest zou ik overigens niet snel doen oid.
Berryz schreef:Collega haar hond is waarschijnlijk drachtig (niet expres)
Berryz schreef:Haar reu heeft vorige week verschillende keren op de teef gezeten
_Christina schreef:Berryz, Je spreekt jezelf tegen?Berryz schreef:Collega haar hond is waarschijnlijk drachtig (niet expres)Berryz schreef:Haar reu heeft vorige week verschillende keren op de teef gezeten
Je zegt dat het niet met opzet was, maar vervolgens zeg je dat de reu meermaals op de teef heeft gezeten, dan is het toch wél met opzet? Dus een gepland oeps nestje of hoe werkt dit?
Berryz schreef:Haar reu heeft vorige week verschillende keren op de teef gezeten, dus helemaal nog niet ver indien ze drachtig is.
Castratie is in samenspraak met de dierenarts, die wil zoiso wachten tot na hij uitgewisseld is qua tanden, gebeurt dus al zeker niet voor de 6 maanden.
@zozenn: Apollo is opgegroeid in roedel tot zijn 16 weken, daarna heb ik hem geadopteerd. Ik vind hem persoonlijk gelukkiger lijken als er andere honden in de buurt zijn.
Nu kan hij wel dagelijks met andere
honden spelen(op stal, bij mijn broer, wandelmaatje).
Ik heb mijn collega iig gezegd dat ik er voor nu een 'reserveer' maar dat ik nog niet 100% zeker ben, aangezien er in de tussentijd nog heel veel kan veranderen in zijn gedrag.
Nayomie schreef:Eens met bovenstaande reacties. Dit is geen foutje meer te noemen en met 1 jaar al een nestje...nee, niet mijn ding
Wij gaan een afspraak maken voor castratie bij Zhiva. Hoewel we er over nagedacht hebben om het niet te doen, heeft ze nu 2 a 3 maand alleen maar veel last er van gehad en ik zie het zelf niet zo zitten dat ze elke loopsheid 2 of 3 maand niet tot te weinig eet en dat ze er zelf ook zo'n last van heeft. Onze DA doet de laparoscopische manier, iemand ervaringen daarmee?