Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
onbarefeet schreef:stalmilagro schreef:Oei dat is niet goed. Ga maar gauw naar de DA. Zit ie alleen?
Inmiddels wel, zijn hokgenootje is een tijdje geleden overleden en we vonden het niet slim om er een nieuwe bij te zetten aangezien deze ook al best oud is, dan zit de nieuwe over een tijd weer alleen.
EllaBellaah schreef:onbarefeet schreef:Inmiddels wel, zijn hokgenootje is een tijdje geleden overleden en we vonden het niet slim om er een nieuwe bij te zetten aangezien deze ook al best oud is, dan zit de nieuwe over een tijd weer alleen.
Tien één van mijn gerbils overleed heb ik er voor gekozen om er twee nieuwe pups bij te zetten. Ze hebben een paar maanden met z'n drieën geleefd wat heel goed zit, de oudere dame is overleden op 4.5 jarige leeftijd. Nu heb ik gewoon nog een stabiel koppeltje over. Ik ben heel blij dat ik het zo gedaan heb, Zoefje heeft hierdoor niet alleen gezeten en ze vond de twee jonkies erbij heerlijk.
_Eviee schreef:Wat leuk weer kleintjeswanneer verwacht je de nestjes stalmilagro?
Edit: Mijn vader heeft vandaag takken van de wilg uit de tuin geknipt. Deze wil ik graag in het hok van mijn gerbils gaan leggen, maar moet ik hier dan nog iets mee doen voordat ik ze kan gebruiken?