NAIWHL schreef:Sterkte Oeska, maar fijn dat de voedster zo snel alweer op date kan
En wat een tobben zo MoppieFilou. Zo wordt je voor je idee ook een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. En zijn ook lastige keuzes dan om te maken. Hoe staat het Loesje en haar Hooligan gedrag?
En hier vang ik de hele schuwe/snelle die een hekel hebben aan gepakt moeten worden vaak met een visnetWe hebben ooit een keer een degelijke gehaald waar ze vervolgens niet in verstrikt raken. Dat scheelt het meeste aan tijd en moeite. Met een beetje oefenen weet je het zo te timen dat ze er zo in rennen. Bij de reuzen lukt het wel met eten, maar de andere groep krijg ik daar niet echt mee omgekocht... Dus dan maar konijnen vissen
En beterschap voor haar oog.
Haha ik zie me haar al opvissen.

Op zich is ze tam genoeg, maar ze is absoluut niet dom en weet goed genoeg wanneer ik haar wil vangen. Deze ochtend zat ze in het nachthok, dus had ik haar zo gepakt. Maar als ze in de ren zit, moet ik haar eerst in het nachthok krijgen (anders kan ik er niet aan) en uiteraard wil ze dan niet meer komen. Uiteindelijk lukt het altijd wel, maar mijn hele linker bovenbeen is nu dus mega stijf van een kwartier op mijn hurken gezeten te hebben tot ik haar zover had toch maar naar boven te komen.. Ik gebruik nu een borstel om haar weg te blokkeren, maar dat is niet heel breed, dus springt ze vaak gewoon over.