Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:Goeie Air.
@Evanescence, ik heb binnen konijnen, dus die van mij blijven ook in de winter binnen.
gisteren was ik even snel de woonkamer uit. Nog geen 5 minuten. En mevrouw had een gat in een vol pak icetea op tafel geknaagd.
. Er is wel een plint gesneuveld, maar ik heb de plantenspuit ontdekt en dat werkt goed. We hebben ook en stuk afgezet wat er voor kunnen zetten als we naar bed gaan of weg gaan. Dan hebben ze alsnog een grote ruimte zonder dat ze ons huis opeten
.
. En dat werkt ook goed op Blik, die "zorgt" wat meer voor hem en ligt vaak bij hem. 

, ze zat aan het hek en ze stopte ermee toen ik floot
Als ik eerder wist dat fluiten de truc was 
helft van het hok was nat van binnen! Arme nijntjes.
hopen dat dat wat beter helpt want het gaat voor de komende 4 dagen nog regenen... wilde eigenlijk een dik plastic tafelkleed maar dat kennen ze hier blikbaar niet haha.
de wind+regen hier kan in de winter echt belachelijk zijn!
)

Speirs schreef:Wat een leukerds!
Die gaaspanelen, hoeveel cm breed zijn die gaten? Ik ben ook op zoek naar zoiets maar vind ze vaak van 5 cm en dan ben ik bang dat ze er door gaan.
Of het proberen en klem komen te zitten

. Beestje was gisteren nog hartstikke vrolijk en goed op gewicht. Vanmorgen opeens vel over been en erg afgevallen. Verdere details zal ik jullie besparen
.