Kaus schreef:Ik vind staande oren leuk (goh verrassend?). Vind bij honden waarvan de oren horen te staan maar zijn gaan hangen altijd een beetje sullig eruit zien. Dat hoort niet
Maar andersom vind ik wel schattig.
Gaat dat hangende oren niet ook in de genen zitten? Dat je de oren van je reu en teef hebt geplakt en ze mooi hangen maar de pups die eruit komen hebben dan toch een grotere kans op staande oren?
Ja tuurlijk, ze hebben niet opeens hangende oren dan.
Daarom wisten we bij Dana al van tevoren dat we moesten gaan plakken. Maar die honden zijn gewoon vreselijk lelijk met staande oren.
Guinness is zo'n sul met zijn pizzahut, maar hij heeft ook echt schotels van oren, die kunnen niet rechtop.
). Vind bij honden waarvan de oren horen te staan maar zijn gaan hangen altijd een beetje sullig eruit zien. Dat hoort niet
Maar andersom vind ik wel schattig.

Hier krijgt ze zo'n medical pet shirt aan als ze loops word. Tenzij we buiten zijn. Mevrouw is niet zo schoon en aangezien we tapijt hebben en stoffen meubels niet zo handig. En ze wil iets te graag op schoot altijd. Ook niet zo fris.
Hebben al ervaring met verschillende honden. We zijn het inmiddels over eens dat we een middelmaat hond willen. Zelf vinden we Border Collie/Australian Shepherd erg leuk, maar helaas zijn die te druk voor ons. Nu hebben we de Friese Stabij op het oog, de Atlashond (Aidi), en een Heidewachtel. Nu kon ik puppy's van de Atlashond al amper vinden, jullie enig idee? Of kennen jullie misschien nog andere middelmaat, leuke honden? 

morgen neem ik contact met mijn DA voor het laatste ok. De hond heeft een klein minpuntje, dus wil dat eerst nog overleggen of iedereen de zorg ziet zitten incl DA. Maar als dat in orde is, gaan we verder met de volgende stap. Ze moeten nog op huisbezoek komen, maar gezien onze grote tuin en het feit dat we allemaal boven de 16 jaar zijn hier thuis, zal dat wel meevallen.