Moet zeggen dat de gerbils waar ik dan ene '' stamboom '' van heb gekregen van de fokker inderdaad ook niet altijd 'compleet' is. Dat is in 'ons' wereldje toch wel heel anders haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet zeggen dat de gerbils waar ik dan ene '' stamboom '' van heb gekregen van de fokker inderdaad ook niet altijd 'compleet' is. Dat is in 'ons' wereldje toch wel heel anders haha
gelukkig dat het bij de hamsters wel wat anders is dan
maar vroeg me eigelijk ook af of gerbils het ook leuk vinden om los te lopen. Of krijgen ze daar alleen maar stress van en zijn het echte kijkdieren in hun glazen bak.
xMaritt schreef:Mijn gerbils komen wel graag uit de bak! Maar alleen als ze echt goed wakker en actief zijn. Als ik op dat moment mijn hand in het hok doe dan springen ze erop en rennen naar mijn schouder. Ik laat ze dus ook wel eens over de bank rennen bijv. Geen idee of ze dat echt leuk vinden, maar als ik ze terug zet en daarna bijv het voerbakje wil pakken dan zitten ze binnen no-time weer op mijn schouder
de ander vindt het alleen fijn om geaaid te worden en op m'n hand/arm te zitten, die wil er niet uit. Het is moeilijk te bepalen hoe leuk ze het echt vinden allemaal maar ik moet ze soms echt terugduwen in hun kooi, zo enthousiast zijn ze dan.
) en zijn maatje Jerry was zwart, die is al een tijdje overleden.
Ik vind bijvoorbeeld Koda & Kenai leuk (namen uit een disneyfilm).. Maar ik verzin telkens weer andere dingen
onbarefeet oei dierenarts? Iets niet goed?
Ze hebben eigenlijk geen naam
Ja .. 'de springveren' zoals mijn ma ze noemt.